• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • 5blir6
    lillverra skrev 2016-01-10 15:13:09 följande:

Tog ett äl test nu igen bara för att och det såg ut så här. Såg att sträcken komma typ direkt. Ska jag våga ta graviditetstest. Är ju trots allt en dag över bim. Eller ska jag vänta till imorgon vad tycker ni?

Testa!!!! Jag håller mina tummar.
  • vantarpaettmirakel
    Fian88 skrev 2016-01-09 21:44:56 följande:
    När fick du ditt ma? Cykeln kan kanske bli lite off efter tänker jag:/
    Jag tänkte testa igen imorgon. Fick negativt igår. Kände mig så säker på att jag fick äl denna cykeln och då borde mitt bim varit igår. Men är bara på äl+12 idag så fortfarande tidigt. Känns faktiskt ok om mensen kommer för kommer den så blir det första kuren med pergotime nästa cykel och det känns spännande:)
    Mitt MA upptäcktes den 1 oktober. Fick tabletterna och började blöda ut det hela den 12 oktober. Onekligen verkar kroppen ha ballat ur. Idag kom mensen, på dag 10 efter äl även den här gången (andra gången jag haft ägglossning och mens nu efter missfallet). Åh, okej. Har ni försökt bli gravida länge? Vad gör pergotime för något? :)
  • sabiina

Ta ett nu för sjutton!! ;)

lillverra skrev 2016-01-10 15:13:09 följande:

Tog ett äl test nu igen bara för att och det såg ut så här. Såg att sträcken komma typ direkt. Ska jag våga ta graviditetstest. Är ju trots allt en dag över bim. Eller ska jag vänta till imorgon vad tycker ni?

• SSK13
    vantarpaettmirakel skrev 2016-01-10 16:14:26 följande:
    Mitt MA upptäcktes den 1 oktober. Fick tabletterna och började blöda ut det hela den 12 oktober. Onekligen verkar kroppen ha ballat ur. Idag kom mensen, på dag 10 efter äl även den här gången (andra gången jag haft ägglossning och mens nu efter missfallet). Åh, okej. Har ni försökt bli gravida länge? Vad gör pergotime för något? :)
    Ah du fick också mens på ÄL + 10 första mensen efter MA. Samma som för mig! Synd att det hände andra cykeln också! Jag är på ÄL + 6 nu och hoppas att om mensen nu måste komma att den kan komma ÄL + 14 iaf. Vill inte att cykeln ska ha blivit allt för rubbad :/
  • SSK13
    vantarpaettmirakel skrev 2016-01-10 16:14:26 följande:
    Ah du fick också mens på ÄL + 10 första mensen efter MA. Samma som för mig! Synd att det hände andra cykeln också! Jag är på ÄL + 6 nu och hoppas att om mensen nu måste komma att den kan komma ÄL + 14 iaf. Vill inte att cykeln ska ha blivit allt för rubbad :/
  • lillverra
    5blir6 skrev 2016-01-10 15:33:16 följande:

Testa!!!! Jag håller mina tummar.

sabiina skrev 2016-01-10 16:26:45 följande:

Ta ett nu för sjutton!! ;)

nu har jag gjort testet verkar inte kunna bifoga bilden. Så får väl vänta tills jag e hemma igen.
  • vantarpaettmirakel
    SSK13 skrev 2016-01-10 16:52:47 följande:
    Ja, det är riktigt segt. Har långa cykler också... så lång tid mellan varje försök. :( Hoppas du får ett plus den här gången!
  • sabiina

Okej men vad fick du för resultat då?

lillverra skrev 2016-01-10 16:54:04 följande:

nu har jag gjort testet verkar inte kunna bifoga bilden. Så får väl vänta tills jag e hemma igen.

• lillverra
    vantarpaettmirakel skrev 2016-01-10 17:06:55 följande:

Ja, det är riktigt segt. Har långa cykler också... så lång tid mellan varje försök. :( Hoppas du får ett plus den här gången!

Här har vi resultatet. Kan inte fatta det 4 försök 4 jävla försöka. Har ju inga symtom alls. Känner mig inte alls gravid. Stort leende mannen min fråga vad det var. Vi skulle iväg och äta pizza. Så drog till med att jag läste något kul på mobilen. Ska slå in testet och överaska han ikväll... när vi blev gravida med dottern på 21 månader snart så tog det 3 försök. Ja inte har jag svårt att bli gravid iaf...

Jag måste nog köpa ett till test imorgon bara för att det känns för bra för att vara sant.

Följer er andra iaf tills januari är slut :)
  • elena-mikaela

Hej Tjejer. Hade enorm molvärk sedan ÄL+2 . Tyckte det var konstigt då jag brukar inte ha sån kraftig mensvärk direkt från ÄL som håller sig nu med. Vissa dagar är det svagare, men mest på morgon och under eftermiddag-kväll. Äter vanligtvis som en fågel men nu vräker i mig upp till 4-5 portioner på en gång:). Jag tyckte inte att vi hade någon chans denna månad överhuvudtaget då min man kunde inte alls under ÄL dagar...det var bara 2 tillfällen- 6 dagar innan äl och 3 dagar innan. Men idag kunde inte hålla mig från gammal vana och tog ett test från apotek hjärtat-svaga streck , tog CB vanlig och såg svag blå streck...så tidigt brukar jag inte ha- den brukar visa så runt äl+10 i vanliga fall ( har haft 5 tidiga MF) Tog också ÄL test och såg att det kom 2 starka streck ganska direkt. Fick manipulera bilden med grav test då den fastnar inte på kamera. . Andra bild med ÄL test dock. Vad tror ni? Bim 18/1 så det är en vecka kvar minst.
    .

www.beautytop.se - allt inom skönhet
Svar på tråden BIM januari 2016