BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Tog ett äl test nu igen bara för att och det såg ut så här. Såg att sträcken komma typ direkt. Ska jag våga ta graviditetstest. Är ju trots allt en dag över bim. Eller ska jag vänta till imorgon vad tycker ni?
Ta ett nu för sjutton!! ;)
Tog ett äl test nu igen bara för att och det såg ut så här. Såg att sträcken komma typ direkt. Ska jag våga ta graviditetstest. Är ju trots allt en dag över bim. Eller ska jag vänta till imorgon vad tycker ni?
Testa!!!! Jag håller mina tummar.
Ta ett nu för sjutton!! ;)
Okej men vad fick du för resultat då?
nu har jag gjort testet verkar inte kunna bifoga bilden. Så får väl vänta tills jag e hemma igen.
Ja, det är riktigt segt. Har långa cykler också... så lång tid mellan varje försök. :( Hoppas du får ett plus den här gången!
Hej Tjejer. Hade enorm molvärk sedan ÄL+2 . Tyckte det var konstigt då jag brukar inte ha sån kraftig mensvärk direkt från ÄL som håller sig nu med. Vissa dagar är det svagare, men mest på morgon och under eftermiddag-kväll. Äter vanligtvis som en fågel men nu vräker i mig upp till 4-5 portioner på en gång:). Jag tyckte inte att vi hade någon chans denna månad överhuvudtaget då min man kunde inte alls under ÄL dagar...det var bara 2 tillfällen- 6 dagar innan äl och 3 dagar innan. Men idag kunde inte hålla mig från gammal vana och tog ett test från apotek hjärtat-svaga streck , tog CB vanlig och såg svag blå streck...så tidigt brukar jag inte ha- den brukar visa så runt äl+10 i vanliga fall ( har haft 5 tidiga MF) Tog också ÄL test och såg att det kom 2 starka streck ganska direkt. Fick manipulera bilden med grav test då den fastnar inte på kamera. . Andra bild med ÄL test dock. Vad tror ni? Bim 18/1 så det är en vecka kvar minst.
.