Nyss testat positivt!
Någon som fått ett plus och vill följas åt under den första spännande tiden?
Jag plussade idag! Första dag på senaste mens 21/10 !
Någon som fått ett plus och vill följas åt under den första spännande tiden?
Jag plussade idag! Första dag på senaste mens 21/10 !
Jag hoppar gärna in här också! Är 22 år gammal, har en dotter sen innan. & har nyss plussat, enligt gravappen så har jag bf den 20/7 ????
Hej har plussat idag.
Hoppar gärna in här.
Har en dotter sen innan, 2013 kom hon.
Är 34år så somliga skulle nog kalla mig gammal ;)
Har inte vågat kolla när det kan bli bf.
Har lång resa bakom oss med ivf bla så törs inte riktigt tro på detta ännu
Hej jag är 26 år och har också ganska nyligen plussat. Har bf 9/7. Har sedan tidigare ett barn som är född 2010.
Har ocskå två missfall i bagaget så är mycket orolig och nervös för minsta lilla :((
Men ska bli så spännande och mysigt med ett syskon ???????? kul att följas
Grattis alla oss nyplussade :)
Jag vill också göra vul, ska ta och boka ett tänkte jag. Skönt att ha sett liten :)
Jag bad också om ett tidigt UL, då det inte gått vägen de två ggr jag varit gravid innan. Men jag fick ett UL den 22 december, det tyckte barnmorskan jag pratade med var tidigt?! :/
Hej alla!
Är gärna med här!
Grattis till plussen allihop!
Jag är 36, 5:e graviditeten men blir första barnet om det går vägen denna gången..
BF 16 juli! Ska på tidigt VUL på onsdag - nervös!!
Vinterliljan - är också ofantligt trött! Sover varje dag mitt på dagen, blir som en zombie annars. Sen drömmer jag ofantligt mkt.
Är 34 år och har två barn sen tidigare.
Roligt att så många hoppade in här! Många med barn sedan tidigare. Ni kan väl tala om för mig, vad gör jag nu?? Testade pos igår.
Annars har jag svag mensvärk nästan hela tiden och supertrött. Förstår inte hur ni kan sova mitt på dagen:) själv måste man dölja gäspningar och kissnödigheter på kontoret så mkt det går.. Får väl börja sova middag när jag kommer hem på kvällen om det blir värre.. Sover jätte ytligt men vet inte om det bara är för att tankarna snurrrat
Roligt att så många hoppade in här! Många med barn sedan tidigare. Ni kan väl tala om för mig, vad gör jag nu?? Testade pos igår.
Annars har jag svag mensvärk nästan hela tiden och supertrött. Förstår inte hur ni kan sova mitt på dagen:) själv måste man dölja gäspningar och kissnödigheter på kontoret så mkt det går.. Får väl börja sova middag när jag kommer hem på kvällen om det blir värre.. Sover jätte ytligt men vet inte om det bara är för att tankarna snurrrat