• Malva2015

Nyss testat positivt!

Någon som fått ett plus och vill följas åt under den första spännande tiden?

Jag plussade idag! Första dag på senaste mens 21/10 !

• Svar på tråden Nyss testat positivt!
  • Fsake
    Blixtlås skrev 2015-11-27 13:43:58 följande:

Det är väl aldrig försent börja med folsyra?

Nej börja direkt om du inte redan äter :) rekommenderas att man börjar redan innan man försöker bli gravid.
  • Blixtlås
    Fsake skrev 2015-11-28 00:38:20 följande:
    Nej börja direkt om du inte redan äter :) rekommenderas att man börjar redan innan man försöker bli gravid.
    Ja, vet ju det men trodde faktiskt inte det skulle fullt så här fort denna gången ;-D. Skickar mannen till Apoteket idag
  • Fsake
    Blixtlås skrev 2015-11-28 05:04:00 följande:
    Ja, vet ju det men trodde faktiskt inte det skulle fullt så här fort denna gången ;-D. Skickar mannen till Apoteket idag
    Skönt det i alla fall :) jag fick vänta lite på plusset så hann äta innan.
  • hangonasec
    hangonasec skrev 2015-11-25 19:08:26 följande:

Om du sitter vid datorn och går till din profil så ser du nedanför din bakgrundsbild att det står "Tidslinje  Om   Vänner   Foton  Mer"  Håll musen över mer så får du en ruta med alternativ. Längst ner står det Hantera avsnitt. Tryck på hantera avsnitt och så kommer det upp en lång rad med olika rutor att klicka i. Tryck bort bocken för grupper så kan ingen se dina grupper :)

www.facebook.com/groups/1520080961640282/ :)
  • Höna Pöna

Hej!

Testade positivt idag efter flera negativa stickor trots utebliven mens.
    Är någonstans runt 4 veckor.

Första barnet. Ungefär lika delar ren lycka och rädsla...

• Rbccca

Igår fick jag se den lilla krabaten. Så liten, med ett tickande hjärta :) underbar känsla. Jag hoppas det går vägen. 

• gladatjejen86
    Hoppas7910 skrev 2015-11-27 22:22:31 följande:
    Hej!

Nej, det är ju inte det. Men någon gång måste det ju bli rätt!

Beklagar ditt missfall :(

Hade mitt senaste MA i slutet på juli så jag är väldigt orolig jag med. Allt kan ju verka bra men så är det inte det ändån.

Ska du göra något tidigt VUL? Kan ju lugna lite varjefall.
    Ja någon gång borde de ju går rätt.. Jag funderar på att göra ett tidigt VUL. Mycket för att bara lugna oron lite iaf. Gjorde ett nytt gravtest igår bara för att få se att de ändrats till 3+ de gjorde lite gott, även om de inte lugnar helt.
  • gladatjejen86
    Rbccca skrev 2015-11-29 11:03:38 följande:

Igår fick jag se den lilla krabaten. Så liten, med ett tickande hjärta :) underbar känsla. Jag hoppas det går vägen. 

va roligt. Grattis :)
  • Hoppas7910
    gladatjejen86 skrev 2015-11-29 11:21:36 följande:

Ja någon gång borde de ju går rätt.. Jag funderar på att göra ett tidigt VUL. Mycket för att bara lugna oron lite iaf. Gjorde ett nytt gravtest igår bara för att få se att de ändrats till 3+ de gjorde lite gott, även om de inte lugnar helt.

Haha, det har jag med gjort! Testat en gång i veckan bara för att se att det stegrar:)

Man skulle haft en sköterska hemma som tog hcg på en varannan dag! Hade vatt skönt :)

Försök få ett tidigt VUL, tror det hjälper mycket för oron.
Svar på tråden Nyss testat positivt!