Nyss testat positivt!
Någon som fått ett plus och vill följas åt under den första spännande tiden?
Jag plussade idag! Första dag på senaste mens 21/10 !
Någon som fått ett plus och vill följas åt under den första spännande tiden?
Jag plussade idag! Första dag på senaste mens 21/10 !
Hej!
Kan Jag hoppa in här? Plussade idag, igår spiralen den 7/10 och har inte haft mens sedan dess så vet inte alls hur långt gånger jag är... Gissar 6-10v kanske?
Ska ringa bm på måndag och prata :)
Är vårt andra barn :)
7+4 :) första barnet. Jag har haft tur med illamåendet, har kräkts 1 gång bara. Men den där tröttheten, daaaaamn! Det känns som att jag aldrig vaknar till. Jag skulle vilja veta hur det är med lillen, men när jag frågar mvc säger dom att jag får vänta.. det är jobbigt just nu. Man vet ju inget? Finns det något där? Kanske. Kanske inte. Så mycket frågor i huvudet!
Har precis varit på Apoteket och köpt postafen, men då står det ju på förpackningen att man inte får/bör köra motorfordon pga dåsighet. Jag måste ju kunna ta mig till o från mitt jobb ju.. Kan inte va sjukskriven pga illamående liksom ;/
Det är väl aldrig försent börja med folsyra?
Testade positivt i lördags på bim. Bf 29/7 :) Har ett barn sen innan. En dotter född 2013 som blev till via ivf. Har helg plötsligt blivit spontant gravid. :)
Hoppar gärna in här :) plussade i fredags är i v6 (5+2) med beräknad BF 27/7. Fick ett missfall i v7 (6+2) i juni. så kan inte riktigt slappna av ännu. Men vill gärna följa med här :)
Hej, hej
Jag hoppar gärna in här, jag plussade i tisdags, första barnet och planerad Bf 1/8 om det går hela vägen. Passerat 35 & 3 missfall i bagaget, så skräckblandad förtjusning och vill att första tiden ska gå fort.
Hej!
Det är inget roligt bagage. Jag är 29år och hade mitt första missfall nu i juni. Inga barn sedan innan. Jag önskar tiden kunde gå fortare, så man kanske kan få oroa sig lite mindre iaf.