Kändisar ni stör er på
Lite nyfiken på vad för kändisar ni stör er på. Gärna motivering om ni kan eller vill, inget måste.
Linda Lindorff (Särskilt efter protesten på Kristallengalan...)
Gina Dirawi
Amy Diamond
Lite nyfiken på vad för kändisar ni stör er på. Gärna motivering om ni kan eller vill, inget måste.
Linda Lindorff (Särskilt efter protesten på Kristallengalan...)
Gina Dirawi
Amy Diamond
Varför startar man en tråd om att störa sig på kändisar? Är det för att man är missunnsam och/eller har låg självkänsla?
Är det inte roligare, positivare och bättre att starta en tråd om alla som är bra, kändis och/eller vardagsmänniskan som inspirerar en, istället för att ha fokus på dåliga saker, tänker jag.
Finns det inte tillräckligt med tråkigheter och negativa saker i världen redan?
Zara Larsson. Om jag hör ordet patriarket en gång till spyr jag. Men förhoppningsvis är hon ok om en sisådär 15 år när hon vuxit upp.
Har lite svårt för Martin Timell efter jag läste om hur otroligt otrevlig han är utanför rutan (från flera håll) så nu känns han så falsk.
Zara Larsson. Om jag hör ordet patriarket en gång till spyr jag. Men förhoppningsvis är hon ok om en sisådär 15 år när hon vuxit upp.
Har lite svårt för Martin Timell efter jag läste om hur otroligt otrevlig han är utanför rutan (från flera håll) så nu känns han så falsk.
Lite taskigt kanske men skitsamma, svenska "kändisar" som jag inte klarar av att se i rutan är Anna Book och Katrin Zytomierska.
Sedan så klarar jag inte av Kardashians och liknande klientel av kända personer i utlandet. Men ska iof erkänna att jag kollar på deras realityshow, fy skäms på mig!
Marie Serneholt...
Håller också med om Martin Timell som dessutom pratar till tittarna som om de var 5 år. Och Gunilla Persson med sin enormt skruvade självbild. Måste tro att hon är en världsstjärna! Innan hennes nuna dök upp i tv hade i alla fall inte jag hört talas om människan.
Håller också med om Martin Timell som dessutom pratar till tittarna som om de var 5 år. Och Gunilla Persson med sin enormt skruvade självbild. Måste tro att hon är en världsstjärna! Innan hennes nuna dök upp i tv hade i alla fall inte jag hört talas om människan.
Har svårt för Carola. Usch vad jag inte gillar henne.
Soran Ismail på grund av hans lögner.
Özz Nujen på grund av hans dubbelmoral.
Står inte ut med dem. Annars är jag inte en sån person som stör sig så mycket på kändisar.