Kändisar ni stör er på
Lite nyfiken på vad för kändisar ni stör er på. Gärna motivering om ni kan eller vill, inget måste.
Linda Lindorff (Särskilt efter protesten på Kristallengalan...)
Gina Dirawi
Amy Diamond
Lite nyfiken på vad för kändisar ni stör er på. Gärna motivering om ni kan eller vill, inget måste.
Linda Lindorff (Särskilt efter protesten på Kristallengalan...)
Gina Dirawi
Amy Diamond
Charlotte Perelli. Gillar inte hennes person utan anser att hon är en hycklare (det där när hon tränade sönder sig inför Mellon och hävdade att hon inte alls har ätstörning utan har tränat och varit hälsosam vilket två år senare istället hette att hon levde osunt och stressade och mådde dåligt och därför gick ner i vikt. Stresskortet har vi hört förr som täckmantel för ätstörningar.). Gillar inte hennes ansiktsdrag heller som hon märkligt nog förstärker med ögonsminket på ett osmickrande sätt. Drag Queen aktig look. Gillar inte heller hennes sång.
Carolas röst när hon talar, låter så tillgjord men är kanske inte det så säger till mig själv att det inte är ngt fel på henne och bättre att hon låter så än som Gunilla Persson (som jag inte stör mig på eftersom hon är så underhållande haha).
Pernilla Wahlgren verkar irriterande klämkäck. Skulle inte orka hänga med henne.
Sofia Hellqvist. Av alla de skäl ni redan känner till att man kan ha åsikter om kring hennes person. Adderat med egen erfarenhet av tjejer på Stureplan utan utbildning och riktig karriär. Samt att kungahuset nu blivit paradise hotel med allt drama!
Gud så neggig man känner sig nu...
Avslutar med ngt positivt: rådiggar Agneta Sjödin, Laila bagge, Jenny Strömstedt, Tilde de Paula :) Även om jag inte håller med dem i allt.
Pernilla Wahlgren. Och inte blev det bättre av att hon plötsligt ploppar upp i Leo Vegas-reklamen. Bläääää Hoppar på Lotta Lundgren och framhäver sig själv som enda sanna svenska kändisen.
Så förutom Martin Timell stör sig folk enbart på kvinnor?
Älskar detta samhälle.
Martin Timell - det är härligt att det väller fram mer av det jag redan visste. Det är så gott att ha så rätt.
Så där på rak arm även:
Lennart Ekdahl.
Marcus Birro.
Maria Abrahamsson.
Christer Björkman.
Fredrik Skavlan.
Ernst Kirschsteiger. Jag känner mig sexuellt trakasserad när han uppenbarar sig i tv-rutan. Han är bara för mycket.
Marcus Birro. Blääää!
Känner mig grinig och elak idag så en utmärkt tråd;)
Skavlan -Med den lönen han har borde han ha råd med en snabbkurs i engelska , höra den där norskengelskan är ju tortyr
Patrick Ekdahl - Råkade på en mindre smickrande bild i en mindre smickrande situation på honom - fy fan så vidrigt. Ryser när jag ser honom i rutan
Carola - finns det någon mer lismande , falsk och affekterad människa?
Hela klanen Wahlgren -hua..
Finns säkert fler men nu får det vara nog med näthat för idag
1) Alex schulman, hur det nu stavas. Så oerhört FUUUUUL!!!!! Sällan läst ngt av honom. Tänker att han ser sig själv som världsbäst och alla andra som nollor. Så inbillar jag mig höra hans röst när han skrattar efter skrivit ngt nedlåtande om ngn, låter typ "ghö ghö ghö". Lite som långben. Så det där jävla hästansiktet.
2) Anna skipper. Hur i helvete vågar hon kommentera hur folk ser ut? Sett sig själv i spegeln? DDessutom berättade en bekant att hon är en glad och frisk rökare som inte spottar i glaset! Också jävla hyckleri. " vill du se ut såhär efter att ha rökt i 15 år? Va?!" så går hon och blossar själv. Jävla skräp.
Marcus Birro. Blääää!