Kändisar ni stör er på
Lite nyfiken på vad för kändisar ni stör er på. Gärna motivering om ni kan eller vill, inget måste.
Linda Lindorff (Särskilt efter protesten på Kristallengalan...)
Gina Dirawi
Amy Diamond
Lite nyfiken på vad för kändisar ni stör er på. Gärna motivering om ni kan eller vill, inget måste.
Linda Lindorff (Särskilt efter protesten på Kristallengalan...)
Gina Dirawi
Amy Diamond
Glöm inte Linda Rosing i gruppen av desperata som måste klamra sig fast vid sitt "kändisskap". När det varit tyst i ett halvår eller så så tror man att hon är ute ur leken, men vips så är det rubriker och Linda talar ut om xxx.
Ungefär som med Fadde - dörrvakten, som hon dejtade ett tag. Nu ska han starta "bögkrog" enligt stora rubriker...
Vad har han för merit annat än att han var ihop med Linda ett tag om nu det ska ses som en merit... Varför syns han i pressen titt som tätt?
Kicki Danielsson måste nog räknas in i den gruppen hon med. Jag tycker hela hennes liv är tragiskt. Problem med alkohol, familjen, maten, ekonomin, ja problem med det mesta och sedan förnedra sig själv genom att vara med i Sean Banans film...
Marie Serneholt. Har aldrig gillat henne men kan inte sätta fingret på varför.
Alexandra Pascalidou. Gapig och framstår som rabiat och dum i huvudet.
En hel drös med politiker men det räknas kanske inte.
Jag stör mig på "läckra" Läckberg. Kan hon inte bara sitta lycklig någonstans och skriva sina böcker. Måste hon synas och höras överallt. Med sina stirrande koögon.
Den där fittan Katrin Zytomierska
Håller med om Gunilla, men hon var faktiskt jätteofta i alla modetidningar under 80-talet (är så gammal att jag var med då), så visst kände man igen henne när hon dök upp i rutan. Dock ser hon ju en smula bedagad ut numera.
Jag stör mig på "läckra" Läckberg. Kan hon inte bara sitta lycklig någonstans och skriva sina böcker. Måste hon synas och höras överallt. Med sina stirrande koögon.
Hahaha sprutade te över hela soffbordet när jag läste "med sina stirrande koögon"! Har tänkt samma tanke många gånger :)
Ja. Och tyvärr ser man dom överallt. Har blivit så illa att jag själv spärrar upp ögonen när jag ser en bild. Nej. Jag vill ha en paus nu. Snälla "läckra" Läckberg.
Ja. Och tyvärr ser man dom överallt. Har blivit så illa att jag själv spärrar upp ögonen när jag ser en bild. Nej. Jag vill ha en paus nu. Snälla "läckra" Läckberg.
Elisabet Höglund stör jag mig på också. Usch.