Kändisar ni stör er på
Lite nyfiken på vad för kändisar ni stör er på. Gärna motivering om ni kan eller vill, inget måste.
Linda Lindorff (Särskilt efter protesten på Kristallengalan...)
Gina Dirawi
Amy Diamond
Lite nyfiken på vad för kändisar ni stör er på. Gärna motivering om ni kan eller vill, inget måste.
Linda Lindorff (Särskilt efter protesten på Kristallengalan...)
Gina Dirawi
Amy Diamond
Anna bok, åh fy! Vad håller henne kvar? Vad är det folk vill se i henne?
Håller också med om Martin Timell som dessutom pratar till tittarna som om de var 5 år. Och Gunilla Persson med sin enormt skruvade självbild. Måste tro att hon är en världsstjärna! Innan hennes nuna dök upp i tv hade i alla fall inte jag hört talas om människan.
Martin Timell som inför mig stått och snackat skit om sina kollegor i äntligen hemma. Verkar vara en surgubbe.
Gunilla Persson kräks jag på.
Katrin Zytomierska.
Anna Anka
Marcus Birro-en riktig bitterfitta.
Alex Schulman har vid nåt tillfälle sagt att han är åt det narcissistiska hållet, och det kan nog stämma.
Och så finns det så många D-E-F kändisar idag från diverse realitysåpor och bloggare att dom tillsammans med avdankade sångerskor så som Anna bok lyckas klamra sig fast vid strålkastarna.
Glöm inte Linda Rosing i gruppen av desperata som måste klamra sig fast vid sitt "kändisskap". När det varit tyst i ett halvår eller så så tror man att hon är ute ur leken, men vips så är det rubriker och Linda talar ut om xxx.
Ungefär som med Fadde - dörrvakten, som hon dejtade ett tag. Nu ska han starta "bögkrog" enligt stora rubriker...
Vad har han för merit annat än att han var ihop med Linda ett tag om nu det ska ses som en merit... Varför syns han i pressen titt som tätt?
Kicki Danielsson måste nog räknas in i den gruppen hon med. Jag tycker hela hennes liv är tragiskt. Problem med alkohol, familjen, maten, ekonomin, ja problem med det mesta och sedan förnedra sig själv genom att vara med i Sean Banans film...
Per Moberg- Verkar så självgod och arrogant.
Får dåliga vibbar av honom.
Ernst Kirschsteiger (stavning?)- För mycket helt enkelt.
Gunilla Persson - Behövs det verkligen en närmre förklaring på det?
Det finns massor med saker man kan störa sig på, men man känner ju inte de personerna så det är ju svårt att egentligen tycka något om någon man inte känner.
Birro.
Maken till egoistisk offerkofta får man leta efter.
Förstår inte heller varför han får skriva då det enda han gör är att gnälla eller recycla sina gamla texter.