Vi som ska påbörja IVF2 2016
Idag blev det en glad gubbe på ägglossningstestet så nu blir det FET om sex dagar! =)
Idag blev det en glad gubbe på ägglossningstestet så nu blir det FET om sex dagar! =)
Tror jag inte, dom har inte sagt nåt om det så det är nog lugnt ;)
Lördag kl 14.00 ska vi till Sahlgrenska för FET, så snart är jag ruvare...igen!
Ingen aning? Sen tror jag chanserna är så minimalt små att det skulle ske med tanke på fem år av oskyddat sex o försök och orsaken är att makens simmare är för få för o befrukta ett ägg på naturlig väg :) Så det hade ju varit typiskt! Men vi hade faktist sex igår men han kom inte i mig, för säkerhets skull.. men jag tror ändå att dom hade informerat om det ifall det skulle va en risk?! :)
Stajlish: Har hör om par som fått sexförbud,därförjag undrade hur det fungerade
Nu har jag hämtat ut alla mina sprutor och vaggisar inför nästa försök. Så nu är jag beredd! Låt mensen komma!
Fast jag får vänta tills nästa helg, mensen är beräknad 29-30:e januari.
Hope88: Är du inne här nåt och läser? När var det du skulle börja spraya?
Hur går det för våra ruvare?
Härligt!
Då hoppas vi att du får mens och att jag inte får det
Det går bra med ruvandet för mig. Upp och ner i känslorna, förstås. Ena dagen hoppfull, andra dagen mest ledsen och rädd. Ruvardag 8 nu. Går så förbannat långsamt
Nu är jag ruvare igen! Blastocysten klarade upptiningen galant och har nu flyttat in i mig! Nu hoppas jag det är vår tur! Om två veckor vet vi :) Håll tummarna!
I morse startade mensen, så i morgon påbörjar jag min IVF2!! Så spännande, både jag och sambon är exalterade nu...igen haha
Kul Iskristall! Hoppas det går vägen denna gången :)
Har själv varit på första VUL efter 5 dagar med menopur... För det första så blöder jag fortfarande efter Proveran vilket är så jäkla frustrerande. Sen visade det sig att jag hade runt 7-8 blåsor i ungefär samma storlek, en av dom hade dock växt och blivit jättestor, typ 17 mm medans dom andra låg på runt 10mm. Läkaren sa att så länge dom mindre blåsorna hänger med och växer till sig tills nästa VUL på måndag så är det bara att köra på. Gör dom inte den och den här jätteblåsan tar allt så måste dom nog avbryta. Fan, fan, fan.... någon som har erfarenhet av detta?
Grattis! Lycka till! =)