• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • orzia1

Vår lilla Ada var inte still många sekunder, så bm lyckades inte få ngn fin profil bild. Men hon lyckades fånga hennes fot. Magiskt

• orzia1
    Lilla Luna skrev 2016-05-25 12:34:22 följande:

Nedräkning! Är det onsdag nästa vecka snart?

Ja tiden går så långsamt när man väntar på rul.. Vi ska på moderkaks ul och kolla moderkakan och flöde osv, nästa tisdag, då ska de också göra om mätningarna och så får vi se om hon inte får i sig tillräckligt med näring och därför är mindre, el om de bara kommer ge oss besked att ni blir flyttade 10-14 dagar.. vi kommer dock inte acceptera ett sånt beslut. Men vi hoppas på att allt ser bra ut. (Det gjorde det vid rul förutom att hon var 10 dagar för liten enligt sista mens) och vi vet exakt när jag hade ägglossning och när vi hade sex.
  • orzia1
    Vanja skrev 2016-05-25 15:01:37 följande:

Allt såg fint ut här och vi väntar en liten tös! <3

Grattis
  • Alvsten

Men så fina bilder alla får <3

Vi får göra en lista sen med alla, bf och de som vet om de väntar pojke eller flicka :)

Jag måste vänta enda till 3e juni innan jag ska på rul. Evigheter bort!!! Längtar så mycket efter att få se bebisen igen.

• Dani84KR
    Vanja skrev 2016-05-25 15:01:37 följande:

Allt såg fint ut här och vi väntar en liten tös! <3
    Grattis  
  • Vanja
    orzia1 skrev 2016-05-25 16:20:52 följande:

Grattis

Dani84KR skrev 2016-05-25 18:48:01 följande:

Grattis  

Tack snälla! :)
  • orzia1
    Alvsten skrev 2016-05-25 17:28:57 följande:

Men så fina bilder alla får <3

Vi får göra en lista sen med alla, bf och de som vet om de väntar pojke eller flicka :)

Jag måste vänta enda till 3e juni innan jag ska på rul. Evigheter bort!!! Längtar så mycket efter att få se bebisen igen.

Ja vi får skriva en ny lista snart..
  • Decibel84

Grattis till alla, härligt att era RUL gick bra..Jag har mitt på måndag, längtar ihjäl mig

• SvChris

Hej!

Har inte skrivit tidigare, men har följt er ett tag.

Vi var på rul i måndags och väntar en flicka, beräknad förlossning 17 oktober.

Svar på tråden BF Oktober 2016