• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Alvsten
    SvChris skrev 2016-05-25 20:24:08 följande:

Hej!

Har inte skrivit tidigare, men har följt er ett tag.

Vi var på rul i måndags och väntar en flicka, beräknad förlossning 17 oktober.

Välkommen :) och grattis!
  • Alvsten

Har ni fått några cravings förresten?

Min är solklart lemonad :) kommer antagligen aldrig kunna dricka det efter graviditeten haha!

• SvChris

Tack så hjärtligt

Det har tagit lite tid att välja sig då det inte alls varit planerat från början, men nu börjar det ge sig!

Ja, äter jordgubbar dagligen, frukost, lunch och middag, om jag själv får välja. Och har fått stora problem med att äta kött just nu.

Haha, det är lite konstigt hur kroppen själv väljer vad den ska ha, det är bra att dricka iof.

Alvsten skrev 2016-05-25 20:28:28 följande:

Min är solklart lemonad :) kommer antagligen aldrig kunna dricka det efter graviditeten haha!

• Vanja
    SvChris skrev 2016-05-25 20:24:08 följande:

Hej!

Har inte skrivit tidigare, men har följt er ett tag.

Vi var på rul i måndags och väntar en flicka, beräknad förlossning 17 oktober.

Grattis!! Vi har Samma bf!! :)
  • SvChris

Tack, stort grattis till dig också.

Vanja skrev 2016-05-25 21:40:54 följande:

Grattis!! Vi har Samma bf!! :)

• Ggrahnen
    Alvsten skrev 2016-05-25 20:28:28 följande:

Vattenmelon. Minst en om dagen. Igår tog min sambo en bit av den och skar upp till sig själv. Då började jag gråta i panik!!! Hahahaha!!! Det är VERKLIGEN spännande hur kroppen ter sig.
  • Alvsten
    Ggrahnen skrev 2016-05-25 23:35:27 följande:

Vattenmelon. Minst en om dagen. Igår tog min sambo en bit av den och skar upp till sig själv. Då började jag gråta i panik!!! Hahahaha!!! Det är VERKLIGEN spännande hur kroppen ter sig.

Haha kan tänka mig hans blick när du fick panik!!!
  • Eili

Hade mitt UL idag. Barnmorskan gjorde det till en riktigt otrevlig upplevelse med att vara otrevlig och en halvhjärtad undersökning. Fick ingen bild heller :(

Ska dock tillbaka om en vecka, men till en annan bm, för att kolla på blodflödet till hjärtat och även kön då bebisen låg med ryggen utåt.

Nytt BF 18 oktober

• orzia1
    Eili skrev 2016-05-26 18:11:01 följande:

Hade mitt UL idag. Barnmorskan gjorde det till en riktigt otrevlig upplevelse med att vara otrevlig och en halvhjärtad undersökning. Fick ingen bild heller :(

Ska dock tillbaka om en vecka, men till en annan bm, för att kolla på blodflödet till hjärtat och även kön då bebisen låg med ryggen utåt.

Nytt BF 18 oktober

Usch vad trist, hoppas det blir bättre nästa gång. Kram
Svar på tråden BF Oktober 2016