• Eili

BF Oktober 2016

Anonym (Lyckorus) skrev 2016-04-09 19:29:10 följande:

Har hört av många att de blivit gravida efter MF, MA. Vi håller tummarna att vi kommer ha samma tur som er och alla andra. Kan bara hoppas, det är så för oss.

Hoppas du mår bra och grattis till pyret! <3

Kramar till dig!

Håller tummarna för att det går bra för er och ni blir gravida snart igen. Mitt tips är att inte stressa.

Jag mår bra och har mått bra hela tiden. Har inte haft särskilt mycket symtom alls men känner mig gravid. Magen börjar bli spänd. Men jag lider med alla som inte får genomgå detta.

Kramar
  • Eili
    orzia1 skrev 2016-04-15 09:54:53 följande:

Hur tänker ni här i gruppen, kommer ni ta reda på könet innan bebisen föds?

Vi kommer att ta reda på det. Dels för att jag är nyfiken på om min kropp har rätt men även för att det blir lite lättare för min sambo att knyta an till barnet under tiden h*n ligger i magen :)
  • Eili

Gjorde ett UL idag och det känns skönt att veta att allt är bra efter att ha varit lite nojig :) Blev i dagsläget inte tillbakaflyttad heller vilket jag trodde att jag skulle bli. Bönan är nu hela 6.2cm :)

• Eili

Firar sista födelsedagen utan barn idag och sex månader kvar till BF :)

• Eili
    Dani84KR skrev 2016-04-16 19:48:26 följande:

Stort Grattis På Födelsedagen

Alvsten skrev 2016-04-16 20:03:10 följande:

Grattis på födelsedagen!

Tack så mycket! :)
  • Eili
    Ggrahnen skrev 2016-04-16 23:58:21 följande:

15+5 och valde att offentliggöra det hela via sociala medier idag. Såhär valde vi att berätta :)

Kul idé :)
  • Eili

Jag tycker det är för tidigt att börja handla. Har kollat lite på vad vi ska köpa och så, har en vagga och en spjälsäng som vi fått begagnat men inget vi köpt än :)

• Eili
    Ggrahnen skrev 2016-05-15 23:46:38 följande:

V.20 imorgon och ÄNTLIGEN rul!! Vilken känsla att vara halvvägs! Får se om vi blir flyttade nåt. Sjukt spännande!!

Spännande :) Jag längtar efter vårt rul också. 10 dagar kvar dit.

Ska ni ta reda på kön?
  • Eili
    S765 skrev 2016-05-16 06:38:32 följande:

Ska på rul om två timmar typ...så nervös. Ni som gjort det, blev ni flyttade något?

Spännande :) Tror det kommer gå super :)

Ska ni ta reda på vad det blir?
  • Eili
    S765 skrev 2016-05-16 08:03:49 följande:

Ja det ska vi! Så hoppas dom kan se :)

Jag sitter i väntrummet nu, mår så illa av nervositet....

Hur gick det? :)
Svar på tråden BF Oktober 2016