BF Oktober 2016
Älskar kvällarna för då sväller magen och blir hård och jag känner mig verkligen gravid...Men är ju förmodligen "bara" tarmarna..Men det är ju ett tecken och symptom vilket är härligt!
På dagarna känner jag inget alls..
Älskar kvällarna för då sväller magen och blir hård och jag känner mig verkligen gravid...Men är ju förmodligen "bara" tarmarna..Men det är ju ett tecken och symptom vilket är härligt!
På dagarna känner jag inget alls..
Idag gjorde jag rul och allting var jätte fint! Så himla häftigt! Gäspade, kliade sig mm. Så himla söt! BF 8 oktober! Började känna förra veckan lite bubbel i magen och nu när jag ligger ner oftast känner jag tydliga små buffar där inne! ?
Va roligt med alla RUL, mitt 25 maj och tiden går såå sakta.
Ja jag längtar till sista maj då vi har rul!! Spännande att se hen igen.
Någon mer som får typ krampkänningar runt om livmodern, som muskelkramp. Hade jätteont igår kväll runt om magen och känner av i dag lite längre ner. Kan jag ha skadat något när jag styrketränade igår? Tog i för mycket med magen eller lyft för mycket. Någon med erfarenhet?
Sambon ringde mig på jobbet ikväll o sa att han beställt vagn nu. Blev en svart/orange Crecent Classic. Sååå galet fin! Nu vill jag bara ha hem den. Haha!!
Har ni andra bestämt er för vagn än? Vi kikade på vagnar igår o vi båda fastnade för denna direkt. :)
Ja fick åka in till akuten igår för kraftig allergisk reaktion. Har ingen aning om vad jag inte tål heller eftersom jag inte har några allergier annars. De behöll mig för övervakning efter att jag hade fått medicin, så var hemma först imorse. Otroligt läskigt kan jag säga! Det är antagligen pga att jag är gravid som gjort att jag har fått en reaktion. Så nu blir det utredning på allergienheten.
Hej Alla
Hoppas ni mår bra,
själv så händer det något konstigt, jag har sådan stark ångest och oro har inte kunnat sova alls i natt, Men jag vet inte varför det började lite igår, men nu har jag en klump i magen som inte vill släppa.
Jag blir så irriterad på mig själv, och i mitt sökande på varför jag har fått detta nu så kan jag inte sluta tänka dumma tankar.
behövde verkligen skriva av mig, jag hoppas de e ok.
gubben är inget stöd, hans svar på det hela är bara "Va inte dum, varför oroa sig när inget är fel" , om de ändå va så lätt.
nästa vecka på onsdag e det dax för RUL, och några dagar efter det möte med BM, borde snacka med henne om det kanske.