Mariana79 skrev 2016-02-21 14:11:16 följande:
Suck....
Igår kändes allt så bra, positiv och glad.
Idag helt tvärtom det känns som det är kört och jag är hel less och det känns hopplöst.
Jag hoppas att denna känsla försvinner och den braiga och positiva kommer tillbaka igen!
Jag lovade mig själv att ta ruvningen med ro, ta en dag i taget och leva här och nu. Men så har det inte blivit, tankarna far och flänger allt ifrån köp av ny vagn till ja jag vet inte vad...
Suck..
Det är verkligen så, man pendlar mellan hopp och förtvivlan! Man längtar så efter att få börja förbereda för den lilla. Men efter mina missfall vågar jag inte ens tänka på det. När jag blev gravid men fick första missfallet hade jag inte en tanke på att det skulle bli missfall, det fanns inte och jag var helt inställd på att vi skulle bli föräldrar. Jag började gå igenom flickans gamla kläder för att se om något gick att använda( är ju nästan 10 år gamla kläder), började göra i ordning vagnen som vi hade kvar fast det var så tidigt, strosade i affärer och kolla babykläder! Längtar så efter det igen!
Ena sekunden känner jag att jo men nog har det lyckas nu, det är vår tur nu. För att i nästa stund känna helt tvärt om! Man blir ju helt kokko i huvudet av detta!