Höstbebisar efter IVF 2016
Lycka till CB1982! Spännande!
Lycka till CB1982! Spännande!
Tack alla.
Det har varit en tuff dag hittills.
Sonen mådde bra först men slutade helt plötsligt att andas. De sprang iväg med honom och först 2 timmar senare fick jag veta att läget är stabilt.
Just nu ligger han på neo och jag på BB. De körde dock in mig i sängen så att jag fick träffa honom. Så fin han är, längtar tills jag får hålla honom i min famn.
Hej alla!
Är helt slut, har varit ännu en intensiv och jobbig dag. Idag har de gjort fler undersökningar och hittade ett hjärtfel som heter Fallots tetrad. Han kommer behöva opereras vid 3-4 månaders ålder. Ska få med information imorgon när läkaren kommer och går ytterligare undersökningar.
Nu ska jag försöka sova lite...
Åh vad spännande tjejer! Vilka veckor är ni i nu jewel och Libra1?
Nu är lillebror här! <3 Allt har gått jättebra, han är så söt! Ganska stor, 4,2kg o 52cm men jag tycker att han ser jätteliten ut ändå :)
Tiden på uppvaket var inte så kul men snittet gick jättebra. Tydligen var det enorma mängder fostervatten :)
Så härligt att han är här nu!
Så fin Pontus är Jewel! Grattis igen!
Och vad spännande för er Libra1! Heja!
Stort grattis till pojken Libra1!
Och jag, bf 31/10. 15 dagar kvar. Inga känningar eller tecken. Lär nog få vänta tills början av november innan det här lilla hjärtat behagar titta ut dock!
I morgon går jag in på 3:e veckan hemma innan bf.
Idag tänkte vi försöka få BB-väskan packad.
Jag är kvar, BF på onsdag 19/10. Men hon får gärna komma när som helst, nu är det tungt och jag längtar :)
Det här med att risken finns för igångsättning 2 v över verkar inte riktigt fastnat hos mig så det känns helt omöjligt att jag ska klara mig tills dess i så fall..
Nej jag har som du, inga märkbara känningar eller tecken. Om jag ska va lite snäll mot mig själv så kanske jag har lite molvärk ibland men det är antagligen inget att anmärka på. Jag har precis gjort min 3e vecka hemma, superskönt!
Haha så reagerade jag med! Vadå en tid 24/10? Då ska hon ju vara här.. Och när hon sa datumet för igångsättning om det blir aktuellt. Ska vi behöva vänta till november?! :)
Hur mår du annars? Vad hittar du på när du är hemma?