• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Videungen

I går var jag gasig och dålig i magen. I dag har det varit helt stopp istället. Uppblåst och stenhårt när jag ska göra nummer två (går inte liksom?!). Förlåt för äckliga detaljer, men det som kommer är väldigt lite och stenhårt. Kan detta vara tidig symptom tro? Jag har aldrig varit så här hård i magen tidigare. Nytt för mig. Är det någon annan som varit med om detta i tidig graviditet? Hoppas :) Allt dåligt blir positivt med denna väntan liksom. Helknäppt! :) haha!!!

• Deni81
    Loncelot skrev 2016-05-05 20:58:15 följande:

Jättetråkigt men har bim runt 1juni så kan ju ändå hänga kvar lite då jag testat för plus väldigt tidigt i alla mina graviditeter så blir ja gravid borde det synas redan sista maj, vi håller tummarna

Absolut! Håller tummen stenhårt!
  • Deni81

Nu gjorde vi ett försök, tyvärr hade flytningarna ändrat konsistens redan idag (ÄL igår) så det var nog försent... Livmodertappen var också hård och stängd Snacka om att ÄL är kort!

Hittade en knöl i slidan också, på bakre väggen, först trodde jag att livmodertappen hade sjunkit ihop eller växt ihop med slidväggen men sen kände jag att det bara var en stor knöl i vägen. Hmm... Undra vad f-n det är!

• Deni81
    Svelin skrev 2016-05-05 21:51:03 följande:

Jag har nog bim runt nästa helg. Tror att jaf har lite kort lutealfas, men jag vet inte säkert. Får väl se om mensen kommer eller inte helt enkelt.

Hoppas den inte alls kommer
  • SamsonS

Jag har verkligen ingen aning var i cykeln jag befinner mig just nu...har fortfarande inte lyckats fånga någon stegring på äl testen (de tog visserligen slut ett par dagar innan jag hann få nya, men inte en enda känning under de dagarna) och är nu på cd 31 och ska enligt appen ha mens idag, fredag. Har tagit både äl och gravtest men inte den minsta tillstymmelse till streck på något av dem. Nu vill jag bara att mensen ska komma så vi kan "börja om". Det verkar ju som att det inte blir någon äl alls denna cykel....om jag nu inte mot all förmodan har missat den....

• mamalolo
    Videungen skrev 2016-05-05 22:40:40 följande:

I går var jag gasig och dålig i magen. I dag har det varit helt stopp istället. Uppblåst och stenhårt när jag ska göra nummer två (går inte liksom?!). Förlåt för äckliga detaljer, men det som kommer är väldigt lite och stenhårt. Kan detta vara tidig symptom tro? Jag har aldrig varit så här hård i magen tidigare. Nytt för mig. Är det någon annan som varit med om detta i tidig graviditet? Hoppas :) Allt dåligt blir positivt med denna väntan liksom. Helknäppt! :) haha!!!

Så hade jag tills för några dagar sedan. Funderade också på om det är ett tidigt tecken. I samband med mina tidigare graviditeter minns jag att jag blev lös i magen strax innan BIM men kommer inte ihåg så mycket mer. Har tyvärr inte facit ännu pga BIM på mån-tis. Håller tummarna för dig!
  • Videungen
    mamalolo skrev 2016-05-06 05:50:55 följande:
    Så hade jag tills för några dagar sedan. Funderade också på om det är ett tidigt tecken. I samband med mina tidigare graviditeter minns jag att jag blev lös i magen strax innan BIM men kommer inte ihåg så mycket mer. Har tyvärr inte facit ännu pga BIM på mån-tis. Håller tummarna för dig!
    Tack! Man hoppas ju på minsta lilla symptom. Heltokigt! Åh, håller tummarna för dig också!!!
  • Loncelot
    mixXi skrev 2016-05-06 06:48:11 följande:

Nu kom mensen. Typiskt =((

Är ju så jävla typiskt men bara o ta nya tag, här väntar man på ägglossningen om...2veckor...suck!!!
  • Svelin
    Deni81 skrev 2016-05-05 23:18:50 följande:

Hoppas den inte alls kommer

Det hoppas jag med!
    Deni81 skrev 2016-05-05 23:13:16 följande:

Nu gjorde vi ett försök, tyvärr hade flytningarna ändrat konsistens redan idag (ÄL igår) så det var nog försent... Livmodertappen var också hård och stängd Snacka om att ÄL är kort!

Hittade en knöl i slidan också, på bakre väggen, först trodde jag att livmodertappen hade sjunkit ihop eller växt ihop med slidväggen men sen kände jag att det bara var en stor knöl i vägen. Hmm... Undra vad f-n det är!

Då håller vi tummarna att detta ändå räckte. Jag brukar inte undersöka mig själv så jag har ingen aning om hur det ska kännas där inne. Den dör knölen får vi hoppas bara är nån finne eller nåt.

Nu börjar denna långa väntan på bim. Jag vet ju bsra inte hur lång min väntan egentligen borde vara. :p
Svar på tråden BIM Maj, 2016