• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Pennie22

Grattis till alla som plussat. Jag fick min mens idag och är reda för försök 2. Lycka till , till er som fortfarande har chans denna månaden (:

• Deni81

Knölen i slidväggen är borta nu för imorse förstod jag varför den var där, haha. Äckligt men jag är ganska hård i magen nu så det jag kände var bara "det". Usch vad sjukt, har aldrig nånsin känt nåt sånt förut!

Har en skum känsla att jag ska bli gravid trots att vi missade (eller kanske missade) ÄL. Jag hade bara en dag med ÄL-flytningar så jag fick för mig att det sexet vi hade några dagar innan ÄL kanske tog sig? Jag brukar ha massor av flytningar i flera dagar vanligtvis.

Men jag är också inställd på att mensen kommer pga så många gånger nu (14 st) som jag har blivit besviken varje månad. Men hoppas!!!

• Deni81

Knölen i slidväggen är borta nu för imorse förstod jag varför den var där, haha. Äckligt men jag är ganska hård i magen nu så det jag kände var bara "det". Usch vad sjukt, har aldrig nånsin känt nåt sånt förut!

Har en skum känsla att jag ska bli gravid trots att vi missade (eller kanske missade) ÄL. Jag hade bara en dag med ÄL-flytningar så jag fick för mig att det sexet vi hade några dagar innan ÄL kanske tog sig? Jag brukar ha massor av flytningar i flera dagar vanligtvis.

Men jag är också inställd på att mensen kommer pga så många gånger nu (14 st) som jag har blivit besviken varje månad. Men hoppas!!!

Grattis till er som plussat hittills!!!

• Videungen

Grattis alla ni som fått plus!!! :) jag blir så glad för er skull :) Vi är ju bara inne på vårt första "riktiga" försök (förra månaden räknar jag inte riktigt då vi bestämde oss efter ÄL och testade, så det var ju redan försent liksom) så än känner jag ingen bitterhet bland alla plus :) jag blir istället förväntansfull :)

Jag har mina aningar om när ÄL var. Men det är spretigt. Antingen förra veckan (27-28/5) då jag hade en liten känning och då FF säger att jag var fertil och hade ägglossning, antingen i sön-mån för att mina ÄL-flytningar kom då. Dock har dessa flytningar kommit och gått fram tills nu. Så jag vet inte!!! Då har FF ändrat sig och säger att mina dagar är denna veckan. Just därför är jag förvirrad. Vet inte vart jag ska räkna från. Min lutealfas är 12 dagar tror jag. Och nu är jag då på ÄL+9 eller ÄL+4... Min fråga är: kan man känna symtom så här tidigt redan? Isf kanske jag är på ÄL+9 för jag har haft gasig och dålig mage sedan onsdag och värk. Hoppas!!

• Cfmilla

Jag och bästa kompisen hade äl exakt samtidigt denna månaden. Hon är gravid, det är inte jag. Testade igår, blankt, så det första jag tog var nog bara spök. Blev så ledsen och bitter att jag gick ut och sprang. Nu ska jag dricka rosé i solen.

Grattis alla plus!

• Cersei
    Cfmilla skrev 2016-05-06 18:12:58 följande:

Jag och bästa kompisen hade äl exakt samtidigt denna månaden. Hon är gravid, det är inte jag. Testade igår, blankt, så det första jag tog var nog bara spök. Blev så ledsen och bitter att jag gick ut och sprang. Nu ska jag dricka rosé i solen.

Grattis alla plus!

Åh så trist. Vi hoppas på att det är din tur nästa gång. Ha det så gott i solen och njut ordentligt av rosévinet. Det blir förhoppningsvis inte så mycket av den varan i sommar
  • TantMedKratta

Hej! Hoppar in här med BIM 27 maj. Är på försök tre nu. Första gången någonsin jag håller koll på mensens startdatum och blev förvånad när jag inser att den är på dagen regelbunden, 28 dagars cykel. Jag som alltid tyckt den kommit lite när som. Börjar även misstänka att jag inte alls har ägglossning när jag "borde", hade mens som tog slut för 3 dagar sedan och känns som jag har ägglossning nu. Har alltid kännt av det tidigare men inte tänkt på när det inträffat. Kan man ha ägglossning tre dagar efter mens? Skulle kunna förklara varför det inte tog sig de två försöken innan. Inte börjat med sex före dag 7-8 ungefär efter mens.

• ungmamma16

ÄL +7 eller +8...
    Åh vill ju bara testa positivt!! Mådde så satans illa imorse så trodde jag skulle spy. Vill bara komma förbi BIM :) grattis till alla +!

Svar på tråden BIM Maj, 2016