• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • copycat
    Videungen skrev 2016-05-06 10:55:31 följande:

Åh, låter lovande!! Håller tummarna :) 

Äääähhhh nu kom det mer, så pass att det var i trosan så nu körde jag in en tampong. Gud så nedstämd man blir!:( vilket jäkla LUR! Har ju som sagt aldrig mensvärk om förens den dagen mensen kommer, och från två cykler på 26 dagar till att plötsligt komma dag 30. Snacka olägliga saker när man vill bli gravid, hann ju verkligen få upp hoppet! Blä. Har en massa saker jag tänkte ta tag i, städ och tvätt, nu sätter jag mig bara i soffan, orkar inte lyfta ett finger. Depp!
  • Loncelot
    copycat skrev 2016-05-06 12:08:00 följande:

Äääähhhh nu kom det mer, så pass att det var i trosan så nu körde jag in en tampong. Gud så nedstämd man blir!:( vilket jäkla LUR! Har ju som sagt aldrig mensvärk om förens den dagen mensen kommer, och från två cykler på 26 dagar till att plötsligt komma dag 30. Snacka olägliga saker när man vill bli gravid, hann ju verkligen få upp hoppet! Blä. Har en massa saker jag tänkte ta tag i, städ och tvätt, nu sätter jag mig bara i soffan, orkar inte lyfta ett finger. Depp!

Vet precis vad du menar senaste cyklerna har varit på 31,31,28 och 29 dagar med alla dagar mellan äl o mens 12dgr...sista månaden vet ja inte antal dgr från äl till mens då ja inte vet 100% när äl var...
  • marengen90

Fy vad tråkigt :( Men snart kommer ett nytt försök! Tror det skitit sig för mig med. Är bara på bim -6 men känns som det inte blivit något för oss heller pga vi vart sjuka och inte fick till det när äl troligvis var.
  • Fizzybubble

Tog ett test när jag vaknade idag, ett testa tidigt test. Jag och sambon kunde ana vart strecket skulle vara då de va nått jääääävligt svagt där.

Ska testa i morgon igen.

Någon som kunnat göra de utan att vara gravid? Eller är de helt blankt om man ej är de?

• makeeverydaycount

Grattis till alla er som plussat!! Och hopps nästa månad är er månad för er som fått rött besök..

Imorse steg min temp igen. Igår när tempn var låg har jag haft som en kniv som kommit och gått på precis samma ställe långt ner i magen, helt olik den där molande känslan som varit innan. Idag inga särskilda känningar i magen. Brösten har börjat ömma och imorse missade jag fyra gånger mellan 05-08!? Hoppas tempdipprn var en inplant.dipp, vad tror ni?? Äl+7 idag.
  • SkogsstjärnN

Då har det kommkt bloooood. Får se om det kommer igång mer som en vanlig mens för nu är det bara lite. Så det blev inget januaribarn (decemberbarn för oss). Hoppas det tar sig nästa månad, i så fall blir det två år precis mellan minsta och nästa. Är lite stressad över det, hade velat ha mycket mindre mellan och tanken på att det kan ta ett tag till ger mig planerings-panik.

Läxan är att man kan få svaga sträck som inte betyder något. På kankse 10testlagret och 2 cb plus har det varit något. Kanske ett ägg som aldrig fäst ordentligt eller helt enkelt spöksträck. Har testat mycket men aldrig fått det tidigare. Nästa gång ska jag inte testa så tidigt.

Lycka till ni övriga. Ni som inte plussar, vi syns i nästa tråd:D. Nu ska jag köpa lite rose och fira solen.

• Videungen
    Åh, så typiskt!!! :( Inte alls kul ju när man får massor förhoppningar... :((
Svar på tråden BIM Maj, 2016