• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • MissJL

Fick nyss en blodblandad flytning när jag torkade mig... Beige/rosa med några blodstrimmor i... Äl borde ha varit förra helgen men fick aldrig nått maximalt utslag på CB digitala så jag vet inte! Inga äl flytningar heller.. Kan det vara en nidis? 5 dagar kvar till BIM!

• Crazy catlady
    Milie skrev 2016-05-22 20:53:15 följande:

Hur går det för alla? Vad tror ni? Har det tagit sig?

Jag är inte så säker som jag var tidigare men nu idag blev jag utomjordiskt trött. Höll på somna då jag gick (!). Troligtvis är det p.g.a. stress men man vet aldrig!

Idag har molvärken inte vart så tydlig.. Lite stick då o då.. likaså brösten.. har mest en brännande känsla i nipplarna.. kände inget alls på jobbet ikväll från något av det o tänkte att det säkert inte tog denna gång.. att kroppen bara luras.. men nu när jag är hemma igen o sätter mig ner så känns det av lite igen.. kan inte påstå att det liknar mensvärk heller.. det är väl bara vänta o se helt enkelt..
  • Bettieboop
    Monsan skrev 2016-05-22 16:02:33 följande:
    Jag blödde i 5 dagar och var ändå gravid.. blev flyttad 14 dagar på RUL och det var först då jag förstod att mensen inte var en mens..:). En kompis till mig hade 3 menser trots att hon var gravid.. där kan vi snacka chock.. förlora inte hoppet..
    Testade mig ikväll, bim +4 eller +5, visade negativt... Så nu släpper jag det!
  • bläckfisken

Jag har idag haft molvärk från och till hela dagen. Bim-5 idag. Känslan säger att det tagit sig, men återstår att se...

• Crazy catlady

Jag kunde faan inte hålla mig..

Testade med ett predictor early.. äl+8 / bim-4 .. toknegativt.. det är på tok förtidigt.. Ja vet ! Men man hoppades lite ändå.. men men.. än är inte hoppet borta..

• Tussilago6
    Crazy catlady skrev 2016-05-23 06:20:09 följande:

Jag kunde faan inte hålla mig..

Testade med ett predictor early.. äl+8 / bim-4 .. toknegativt.. det är på tok förtidigt.. Ja vet ! Men man hoppades lite ändå.. men men.. än är inte hoppet borta..

Jag testade också negativt på bim -4 imorse, är nog äl +9 för mig. Jag kan verkligen inte hålla mig! Och fast jag vet att det är tidigt så blir man ju besviken... Bättre lycka imorgon!
  • Sandrisen92

Tempen störtdök rätt neråt idag. Och nu börjar den kraftiga mensvärken. Blev inget på 10e försöket heller.. Vad är fel :( Vi är båda unga, så man börjar ju undra .. När man ändå prickar ÄL varje gång:(

• Nykär15
    Crazy catlady skrev 2016-05-22 21:31:14 följande:
    Idag har molvärken inte vart så tydlig.. Lite stick då o då.. likaså brösten.. har mest en brännande känsla i nipplarna.. kände inget alls på jobbet ikväll från något av det o tänkte att det säkert inte tog denna gång.. att kroppen bara luras.. men nu när jag är hemma igen o sätter mig ner så känns det av lite igen.. kan inte påstå att det liknar mensvärk heller.. det är väl bara vänta o se helt enkelt..

Symptom kommer och går ju och ofta känner man dem mer när man är stilla än när man rör sig i början. Min molvärk kommer och går lite, på morgonen när jag vaknar nästan ingenting men sen kan det vara stark periodvis under dagen och senare på kvällen. 

Illamåendet kan skölja över mig från ingenstans, så fort jag blir minsta hungrig, så gäller ha koll på blodsockret.  Blir mycket Dextrosol i handväskan framöver för att rädda akuta situationer...

Och ang ditt test så är det ju alldeles för tidigt så du ska verkligen inte ge upp! Mina kommer först på ÄL+10 och då kan man bara se vid genomlysning, svagt synligt på bild från ÄL+11. Så jag hoppas få se fint plus från dig inom några dagar! Glad

• Tra3dockan
    Milie skrev 2016-05-22 20:53:15 följande:

Hur går det för alla? Vad tror ni? Har det tagit sig?

Jag är inte så säker som jag var tidigare men nu idag blev jag utomjordiskt trött. Höll på somna då jag gick (!). Troligtvis är det p.g.a. stress men man vet aldrig!

Hur går det för dig? När ska du testa igen? 

Även fast det inte blev plus denna månad så är det ändå kul att se hur det går för er som är kvar :)
    Men min mens har betett sig märkligt och haft en mysko värk i några dagar som började redan några dagar innan mensen kom. Kan tydligt känna skillnad på min mensvärk och den här "träningsvärken". Bara för att ska jag nog ta ett gravtest i slutet av veckan för att vara säker, och är det negativt så kör vi på i juni istället :)
  • ohsnap

Jag har så sjukt ömma bröst, men är på äl+5 så vet (eller har googlat mig till- helt fascinerad av all ny kunskap jag fått av att läsa gamla trådar här!) att det inte kan vara symptom på grav. Ett eventuellt befruktat ägg har ju inte ens fäst. Snarare pms eller att det hängt kvar sen äl, jag kan bara inte dra mig till minnes att det brukar vara såhär- men förmodligen har jag inte tänkt på det på samma sätt då. Mindre än en vecka till bim iallafall, om det nu stämmer att jag har så kort lutealfas.. Jag vill försöka att inte tänka på det så mycket då vi verkligen inte maxat chanserna och förmodligen blir det inget, men gud vad svårt det är.. 

Svar på tråden BIM Maj, 2016