• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Crazy catlady

Det är ju galet vad mycket pengar man lagt de senaste månaderna på diverse olika tester.. o varje gång säger man att man ska hålla sig till bim för att slippa köpa hem tester men likt förbaskat klickar man hem mera för att kunna börja testa tidigare.. haha testoman som man är..

• Dalkullan92

Jag hoppar in här :) Fick ÄL den 17 istället för 19. Så har nog bim 31/5. Första försöket :)

Så är på ÄL +6 i dag

Har nog inte riktigt våga hoppas något på vi fick till de en gång dagen innan ÄL bara då karln hade lunginflammation och höll på hosta lungorna ur sig. Så har försökt att inte leta efter olika symtom. Men nu har jag börja få molnande värk i tjejmagen och ont i brösten i dag. Så kanske är något på gång ändå :Det

• Nykär15
    Crazy catlady skrev 2016-05-23 11:35:17 följande:

Det är ju galet vad mycket pengar man lagt de senaste månaderna på diverse olika tester.. o varje gång säger man att man ska hålla sig till bim för att slippa köpa hem tester men likt förbaskat klickar man hem mera för att kunna börja testa tidigare.. haha testoman som man är..

Jo jag har dock lugnat mig väldigt mycket sista försöken med testandet...var heltokigt innan och gick åt massor. Nu börjar jag på ÄL+10 och är stenhård mot mig själv med det och endast 1/dag! Har jag inte fått plus till BIM så slutar jag testa och väntar in mensen. Det har funkat för mig och gjort det lite billigare iaf. Har ändå aldrig fått tidigare plus så därför känns det lönlöst för mig att ödsla test tidigare. 

Samma med ÄL, jag börjar testa när jag känner i kroppen att nåt är på gång, runt dag 11. Denna gången var det tur då ÄL kom dag 11 ist för 12 som den brukar. 

Försök ha lite is i magen och sätt upp lite testregler så slipper det bli så dyrt. Jag kör bara billiga stickor från Testlagret fram till jag möjligen får nåt synligt på dem, då får jag testa nåt annat efter BIM om jag vill. Det är ändå testlagrets som alltid visat de tidiga plussen för mig Glad

• Monsan

Hur går det för alla?

Testade idag på bim -8.. varför utsätter man sig för besvikelsen man känner när man får det där negativa resultatet.. så jag har bestämt mig för att sluta stressa för ett plus på denna mens. Känner mig så himla lycklig när jag tittar på mitt lilla underverk som jag faktiskt redan har.. nästa graviditet kommet då den kommer.. :).. håller tummarna för alla ni som försöker och hoppas på att ni oxå får erat efterlängtade plus snart..

• Vultz

Jag och min sambo hade samlag 2 dagar innan ägglossning och ca 8h innan ägglossningen började. Nu efteråt har jag känt som mensvärk hela tiden. Avtar ibland och ibland känner jag det ännu mer. Tror ni jag har haft tur denna gången? Hoppas innerligt att det är något där inne!

• WasaE

Hjälp!

jag hoppade ju av denna tråd pga att tant röd kom i lördags 21/5. Hade klart rött blod, men igår var det väldigt sparsam blödning och idag är det inget (eller bara bruna flytningar )

Vad är detta!? Normalt blöder jag ju i 5dagar!

jag som hade lagt ner gravid tanken och var beredd på att köra nästa månad.

• Tra3dockan
    WasaE skrev 2016-05-23 13:02:54 följande:

Hjälp!

jag hoppade ju av denna tråd pga att tant röd kom i lördags 21/5. Hade klart rött blod, men igår var det väldigt sparsam blödning och idag är det inget (eller bara bruna flytningar )

Jag är också misstänksam över den mens-ish jag har. Också rött blod och mest spottings, knappt behövt binda. I vanliga fall är det en syndaflod som kommer. 

Jag tänkte ta ett test i slutet av veckan för att se innan jag helt släpper tanken och det blir i så fall lagom tills nästa äl:) 

Hur tänker du göra?
  • Bettieboop
    WasaE skrev 2016-05-23 13:02:54 följande:

Hjälp!

Samma sak för mig plus att mensen var två till tre dagar sen och blödde endast två dagar, brukar blöda fyra. Men efter tre negativa test så gav jag upp hoppet :/
    Men jag håller tummarna för dig, men för mig verkar det inte vara något denna månaden!
  • bläckfisken
    Crazy catlady skrev 2016-05-23 06:20:09 följande:

Jag kunde faan inte hålla mig..

Testade med ett predictor early.. äl+8 / bim-4 .. toknegativt.. det är på tok förtidigt.. Ja vet ! Men man hoppades lite ändå.. men men.. än är inte hoppet borta..

Min plan var att inte testa förns bim-2, gick inge vidare med den planen! Varför kan man inte hålla sig? Idag bim-4 och neg test.
  • Eloons

Äl+8/BIM-4, idag fick jag hem gravtest jag beställt på posten... Sååå svårt att hålla sig! Kanske testar ett på äl+10, annars håller jag mig till BIM! Fortfarande molvärk i magen varje dag sen äl, så jag hoppas verkligen att kroppen inte har spelat mig ett spratt... Måste ta powernaps och igår började brösten ömma, så jag håller alla tummar och tår.

Måste bara säga att alla de här forumen är guldvärda att läsa och ventilera sig i! Trots en väldigt stöttande sambo så är det skönt att skriva med folk som är med om samma saker ;)

Svar på tråden BIM Maj, 2016