• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Seabeach

Första riktiga försöket sen uttag av spiralen för 3 veckor sedan.

Äl+8 Bim-6...

Tiden går sjukt långsamt till Bim, sen så känner jag efter alldeles för mycket och eftersom jag inte känner minsta antydan till graviditet så börjar jag redan ge upp hoppet på denna månaden knäpp som man är.

Läsar om alla mysiga stickningar och molvärk men själv känner jag inget..

• WasaE
    Tra3dockan skrev 2016-05-23 13:41:57 följande:

Jag är också misstänksam över den mens-ish jag har. Också rött blod och mest spottings, knappt behövt binda. I vanliga fall är det en syndaflod som kommer. 

Jag tänkte ta ett test i slutet av veckan för att se innan jag helt släpper tanken och det blir i så fall lagom tills nästa äl:) 

Hur tänker du göra?

Ja!

Man blir ju så osäker... jag har ett test kvar. Så blir väl att testa igen. Kanske på söndag eller så.
  • WasaE
    Bettieboop skrev 2016-05-23 13:53:01 följande:

Samma sak för mig plus att mensen var två till tre dagar sen och blödde endast två dagar, brukar blöda fyra. Men efter tre negativa test så gav jag upp hoppet :/

Men jag håller tummarna för dig, men för mig verkar det inte vara något denna månaden!

Jag skulle ha mens den 18:e så min var oxå 3dagar sen. Gjorde ju ett grav test på bim dagen och fick ett så kallat spökstreck. Åhh... hade ju hoppats på att antigen få plus eller att mensen kom ordentligt så man vet. Gillar inte den här ovissheten....
  • Bettieboop
    WasaE skrev 2016-05-23 18:04:45 följande:
    Jag skulle ha mens den 18:e så min var oxå 3dagar sen. Gjorde ju ett grav test på bim dagen och fick ett så kallat spökstreck. Åhh... hade ju hoppats på att antigen få plus eller att mensen kom ordentligt så man vet. Gillar inte den här ovissheten....
    Samma här, fast den 17e... Nu går man ändå och hoppas. Bröt ihop totalt när jag fick mitt andra negativt test i fredags morse.
  • guuumsaluuumsa

BIM på fredag för mig. Senaste 3 dagarna har jag gjort 5 tester som ser ut såhär.
    Skumt att dom inte blir starkare men hoppet är väl det sista som överger än.

• Crazy catlady

Nu tändes hoppet lite mer ..Nu kommer lite märklig info men sist jag plussade i julas så va ett tidigt symtom bl a mörkare underliv.. jag blev blå/lila.. och ikväll märkte jag samma sak igen.. hoppas hoppas hoppas..

• Nykär15
    Crazy catlady skrev 2016-05-23 20:34:38 följande:

Nu tändes hoppet lite mer ..Nu kommer lite märklig info men sist jag plussade i julas så va ett tidigt symtom bl a mörkare underliv.. jag blev blå/lila.. och ikväll märkte jag samma sak igen.. hoppas hoppas hoppas..

Spännande!! Jag hade ju noteringar i februari som var exakt som nu (då var jag med gravid)
    Blir mer svullen på insidan med, samt mörkare. Har du känt runt tappen? Allt var liksom fluffigt från Äl+8 och är fortfarande :)
  • Crazy catlady
    Nykär15 skrev 2016-05-23 20:43:41 följande:

Spännande!! Jag hade ju noteringar i februari som var exakt som nu (då var jag med gravid)

Blir mer svullen på insidan med, samt mörkare. Har du känt runt tappen? Allt var liksom fluffigt från Äl+8 och är fortfarande :)

Har inte vågat känna efter på tappen.. är rädd för att göra illa något .. haha
  • Milie
    Tra3dockan skrev 2016-05-23 11:08:05 följande:
    Hur går det för dig? När ska du testa igen? 

Även fast det inte blev plus denna månad så är det ändå kul att se hur det går för er som är kvar :)
    Men min mens har betett sig märkligt och haft en mysko värk i några dagar som började redan några dagar innan mensen kom. Kan tydligt känna skillnad på min mensvärk och den här "träningsvärken". Bara för att ska jag nog ta ett gravtest i slutet av veckan för att vara säker, och är det negativt så kör vi på i juni istället :)
    Det går så där. Jag är inte alls lika säker. Jag tänkte fortsätta testa fram till BIM som är imorgon eller den 26:e, men jag tror jag bryter här och väntar och se om mensen kommer istället. Även om jag inte är desperat så tär det att få negativa test varje dag. Jag mår nog bättre utan det just nu. Om mensen håller sig borta hela torsdagen den 26:e så testar jag på fredagmorgon!

Aha. Ja, det är alltid lite lurigt det där då mensen börjar bete sig annorlunda. Då jag försökte bli gravid förra gången så fick jag på fjärde försöket tankar på att det kanske tagit sig ändå, trots negativa test. Det är ju svårt att säga så här tidigt.
  • Nykär15
    Crazy catlady skrev 2016-05-23 20:47:51 följande:
    Har inte vågat känna efter på tappen.. är rädd för att göra illa något .. haha
    Aha ok, men går ju känna runtom. Är man ren är det ingen fara. En snopp stoppar man ju in titt som tätt och då tror jag inte ens egna fingrar skulle skada nåt :)
Svar på tråden BIM Maj, 2016