• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • KCEG

Borde också Max idag, hade hög igår... men när jag väl fick till mitt ÄL test så kom ett felmeddelande upp på monitorn... vad trött jag blir. 
    Jag gör om innan testtiden är slut och hoppas på en maxdag idag. Men om inte så borde jag ha det imorgon. Jag antar att det egentligen inte räcker med att hålla sig 4 timmar. Jag prövar... 

• Loncelot
    KCEG skrev 2016-04-21 06:48:23 följande:

Borde också Max idag, hade hög igår... men när jag väl fick till mitt ÄL test så kom ett felmeddelande upp på monitorn... vad trött jag blir. 

Jag gör om innan testtiden är slut och hoppas på en maxdag idag. Men om inte så borde jag ha det imorgon. Jag antar att det egentligen inte räcker med att hålla sig 4 timmar. Jag prövar... 

Jag fick felmeddelande igår också...har nu lärt mig att kissa i kopp istället så jag inte går miste om morgonurinet...ett tips

Imorgon får det faktiskt ta o bli max!!!
  • Verro

Jag blir inte klok på de här... Hur tyder ni detta? Hade jag mitt MAX igår kväll eller är det fortfarande på gång?
    Vi hade sex natten till igår 2 ggr och igår morses... Hade mi kört på idag igen när testet från imorses ser ut såhär?
    Känner mig så vilsen... Hoppas ni inte tröttnar på mig och mina ÄlL tester :)

• Verro
    Verro skrev 2016-04-21 07:40:52 följande:

Jag blir inte klok på de här... Hur tyder ni detta? Hade jag mitt MAX igår kväll eller är det fortfarande på gång?
    Vi hade sex natten till igår 2 ggr och igår morses... Hade mi kört på idag igen när testet från imorses ser ut såhär?

• Loncelot
    Verro skrev 2016-04-21 07:40:52 följande:

Dom gröna testerna ser ut som imorgon, dom lila ser ut som det är igår/idag..

Ja hade kört på idag också, som ja sa tidigare kunde vara upp till 4dgr innan ägget släpper så för att vara på säkra sidan skulle ja fortsatt, enligt bilderna tror ja ägget släpper imorgon, men fortfarande är ja ingen expert, därför ja har monitorn då kan det inte bli fel man blir ju supernojjig med billiga testerna så ja förstår hur du känner
  • Verro
    Loncelot skrev 2016-04-21 09:25:04 följande:
    Dom gröna testerna ser ut som imorgon, dom lila ser ut som det är igår/idag..

Ja hade kört på idag också, som ja sa tidigare kunde vara upp till 4dgr innan ägget släpper så för att vara på säkra sidan skulle ja fortsatt, enligt bilderna tror ja ägget släpper imorgon, men fortfarande är ja ingen expert, därför ja har monitorn då kan det inte bli fel man blir ju supernojjig med billiga testerna så ja förstår hur du känner
    Tack snälla <3 jag lyssnar på dig och ska förföra mannen så fort han kommer hem :)
  • Rosenblad

Mitt uppe i barn tillverkningen precis som många andra här just nu men har en undran till er.. Hur ofta har ni sex nu när ni försöker få barn? Är nu inne på vårt 7e försök men börjar tänka, har vi haft sex för lite?! Känner stor press både jag och mannen och tyvär visar de sig hos han. Försöker att låtsas som att vi inte alls har sex just hela tiden nu runt äl pga vi försöker få barn men det blir som en teater nästan tyvär. Har haft sex den 14e, 16e och 19e och äl är idag den 21e. Så det blir ju idag med och troligen sen igen den 23e. Väldigt schema lagt och tråkigt. Och då har vi ändå fått till de rätt bra denna månaden. Hur tänker ni kring detta?

• Fizzybubble
    Rosenblad skrev 2016-04-21 13:07:56 följande:

Mitt uppe i barn tillverkningen precis som många andra här just nu men har en undran till er.. Hur ofta har ni sex nu när ni försöker få barn? Är nu inne på vårt 7e försök men börjar tänka, har vi haft sex för lite?! Känner stor press både jag och mannen och tyvär visar de sig hos han. Försöker att låtsas som att vi inte alls har sex just hela tiden nu runt äl pga vi försöker få barn men det blir som en teater nästan tyvär. Har haft sex den 14e, 16e och 19e och äl är idag den 21e. Så det blir ju idag med och troligen sen igen den 23e. Väldigt schema lagt och tråkigt. Och då har vi ändå fått till de rätt bra denna månaden. Hur tänker ni kring detta?

Vi har sex 1 -2 gånger om dagen och sen någon dags uppehåll då han jobbar borta
  • Verro

Jag måste berätta för er. När jag blev gravid med vår dotter som idag är 4 1/2 år så gick jag ned i en grupp här på FL som hette äntligen har vi fått + alla hade precis plussat och vi blev fler o fler i gruppen :) idag har vi fortfarande kontakt, vi gjorde en grupp på Facebook och följer varandras liv på en mer vänskaplig nivå, vi pratar dagligen om allt mellan himmel och jord. Vi planerar att ses till sommarn :) tänk om denna grupp blir lika stark :)

Svar på tråden BIM Maj, 2016