• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Zoey90
    Stellan88 skrev 2016-05-28 10:16:55 följande:

Ååååååh grattis Zoey90 <3

Själv tappade jag hoppet lite idag. Är på ÄL+9 och ska på fest ikväll så imorse ville jag veta hur det ligger till. Vill ju inte dricka annars. Men testet blev negativt...

:( :( :(

Jag plussade idag, på äl+12 med cb digital. Fick negativt på ett vanligt idag men plus på digital. Så ge inte upp hoppet än!
  • Wictor090719

Blir mkt sexande när min mens slutat, en bebis ska bannemig bli till innan hösten ????.

Mamma till finaste Wictor 090719.
  • bläckfisken
    SkogsstjärnN skrev 2016-05-28 10:17:11 följande:

Jag är i samma sits men får höra att allt är normalt och att kroppen kan förändras efter ett missfall/ma/skrapning. Jag vet inte vad jag tror riktigt, får iaf ingen tid på gyn för att "man får ut allt vid en skrapning och förändrad mens är heeeeelt normalt".

Förtroendet är i botten, det var samma som de sa då jag förklarade att cytoteken inte framkallat missfallet eftersom jag blött för lite. Vet inte hur många gånger jag ringde utan att få komma dit...

Vilket tråkigt bemötande! Vänd dig till ett annat gyn och boka en undersökning kanske? Jag har haft 2 ma på kort tid så vet att det kan påverka cykeln. Men har fått kraftig mensvärk och blöder bara ca 2 dagar...
  • Zoey90

Jag känner mig rätt dum som lyckas med en gång. Fick aldrig några helt positiva äl-test och hade bara sex 5 gånger på hela månaden (varit sjuka båda två) och ändå tog det sig med en gång. Känns taskigt mot andra som försöker och försöker.

Delar med mig av lite tur till er här :)

• Anonym (L)
    Zoey90 skrev 2016-05-28 10:48:29 följande:

Jag känner mig rätt dum som lyckas med en gång. Fick aldrig några helt positiva äl-test och hade bara sex 5 gånger på hela månaden (varit sjuka båda två) och ändå tog det sig med en gång. Känns taskigt mot andra som försöker och försöker.

Klart du inte ska känna dig dum din graviditet har inget att göra med alla andras graviditeter. Njut ordentligt av er lycka. Vi andra kommer ha vår tur förr eller senare.
  • Micki88

BMI plus 2 idag! Vart är

Mensen? Om jag inte är gravid varför har den då inte kommit som den brukar! Test ska tas imorgon :)

• mixXi

Nu har jag äntligen haft äl! =) Sex blev det äl-3 och äl -1. Hoppas det räcker. BIM 9/6 =)

• columbus
    mixXi skrev 2016-05-28 11:26:23 följande:

Nu har jag äntligen haft äl! =) Sex blev det äl-3 och äl -1. Hoppas det räcker. BIM 9/6 =)

Trodde jag skickade iväg ett svar här men tydligen inte (sorry om det blir dubbelt). När med specifikt hade du ÄL? Dvs hur lång lutealfas har du?

Själv hade jag ägglossning i onsdags (nästan säker i alla fall) så är på ÄL+3 nu och BIM -8. Håller tummarna att det tog sig både för mig och dig! :)
  • Cfmilla
    Zoey90 skrev 2016-05-28 10:48:29 följande:

Men så ska du absolut inte känna! Njut och var glad! grattis
  • Verro
    Zoey90 skrev 2016-05-28 06:36:11 följande:
    Jag gjorde det nu :D
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS <3 Njuuuuut till Max nu <3 Massa kramar :)
Svar på tråden BIM - juni 2016