• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Zoey90
    Micki88 skrev 2016-05-29 09:02:51 följande:

Åh tack tjejer!

Finns en "BF Februari 2017" om du vill hänga på :D
  • Loncelot

Negativt här också...förhoppningsvis för tidigt men känns väldigt negativt....

• Verro
    Micki88 skrev 2016-05-29 08:49:29 följande:

Tog precis ett test? Är det verkligen positivt???

Det där är ett STORT GRATTIS va roligt <3
  • Verro
    Joss90 skrev 2016-05-29 07:37:50 följande:

Jag fick mens idag så jag lämnar er tyvärr nu

Nej va tråkigt <3 kram
  • lillagumman85
    Micki88 skrev 2016-05-29 08:49:29 följande:

Tog precis ett test? Är det verkligen positivt???

Ingen tvekan!! Grattis!!!!!
  • Stellan88
    Zoey90 skrev 2016-05-28 10:23:20 följande:

Jag plussade idag, på äl+12 med cb digital. Fick negativt på ett vanligt idag men plus på digital. Så ge inte upp hoppet än!

Tack Zoey för att du ger tillbaka mig hoppet :)

Nu kommer jag försöka vänta till bim med att testa igen. RFSU s tester är väl inte så känsliga...
  • Anonym (L)

Hur snabbt får ni stegring på era ÄL-test om ni använder sådana? Jag har tagit testlagrets varje morgon sen i torsdags och de har varit svaga och långt ifrån positiva. Dock var testet i fredags lite, lite starkare än de test jag tog morgonen igår och idag. Går det missa stegringen om man bara testar en gång om dagen? Natten till idag tror jag att jag hade ÄL-flytningar också. Hoppas jag inte missat den. I fredags var dag 10 i cykeln kan jag väl tillägga.

• mrsbygg

va kul med massa plus! ser tyvärr inga bilder på telefon :/

själv mår jag så jävla illa och mina tuttar gör nå sjukt ont! BIM om ca 4 dagar..hua..

• Rosenblad

Fy vad nervöst det är. Vi fick till det väldigt dåligt denna månad och har från början tänkt att det finns ingen chans så la ner tankarna på graviditet då för denna månad. Men ändå är jag så nervös nu innan BIM för det finns ju fortfarande en chans, och har läst om de som plussar den månad de minst trodde på att de skulle ta sig, och att det kanske påverkas av hur mycket man tänker på det. Svårt att tro att tankar och förmågan att bli gravid går ihop men lite känns de som att om man slappnar av så kanske tar de sig. min mamma vet att vi försöker och har gett mig rådet att släppa tanken så tar de sig, hon hade svårt att få mig så hon har ju varit där. Än har ingen mensvärk kommit så jag hoppas det förblir så. Jag vill ha en Februari bebis!!!!

Svar på tråden BIM - juni 2016