• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • SkogsstjärnN

Smått knäpp man blir. Idag är det 14 dagar sedan max på ägglossningstestet (cb dubbel digital) så det är väll på äl+ 12 minst. Skulle varit tydligare om det vore något men tycker det är så konstigt att jag får sträck fast det inte är något. Så man slits mellan frustration över skittest och hopp för ett sent plus. Fast jag fick ju spöksträck på testlagrets förra månaden så får köpa något annat märke sen..

Övre torkat test på morgonurin. Nedre inom testtiden när jag inte gått på toa på ca 2timmar.

• coffeeandcats

Har beräknad BIM 8/6. Gjorde en första insemination 25/5. Är gift med en kvinna så ka/vill inte försöka på naturligt sätt. 
    Har instruktioner om att testa först 1 vecka efter BIM eller 3 veckor efter inseminationen. Försöker att inte tänka på det och fokusera på det sista skolarbetet som ska göras innan terminen tar slut men är hur svår som helst.
    Känns som en evighet innan vi vet hur det gick... 

• Tiiffany
    coffeeandcats skrev 2016-05-30 13:00:03 följande:

Har beräknad BIM 8/6. Gjorde en första insemination 25/5. Är gift med en kvinna så ka/vill inte försöka på naturligt sätt. 
    Har instruktioner om att testa först 1 vecka efter BIM eller 3 veckor efter inseminationen. Försöker att inte tänka på det och fokusera på det sista skolarbetet som ska göras innan terminen tar slut men är hur svår som helst.
    Känns som en evighet innan vi vet hur det gick... 

Kör du stimulerad eller ostimulerad insemination? 

Jag ska göra min andra insemination denna månad och ska idag iväg för att se när jag ska påbörja Letrozol kuren 

• bebis17

Hej
    Vi är inne på försök nr 2 med barn nr 4. 

Tror ni att vi täckt upp bra inför ägglossningen den här m
    ånaden?

Sex tisdag, torsdag och ig
    år (söndag)

Negativt utslag pa ägglossningtestet fredag morgon
    Posetivt lördag morgon 
    Negativt igen söndag kväll

Nu börjar den jobbiga väntan p
    å mot bim, men två veckor går förhoppningsvis fort. 

• Rosenblad
    Karitziana skrev 2016-05-30 12:29:51 följande:

Vi har verkligen lika symptom! Jag känner också bubblande, och en allmänt konstig känsla i magen.

Idag har jag också känt mig lite yr.. Typ på gränsen till illmående.. Jag har inte BIM fören söndag, vet inte hur jag ska klara av att vänta!

Ja denna väntan :/ Det känns som denna månad kanske är en turmånad men återstår att se. När ska du börja testa?
  • columbus
    Cfmilla skrev 2016-05-30 11:28:22 följande:

Jag är på äl+4 idag...

Hoppas vi båda börjar känna av lite symptom snart då! :)
  • Cfmilla
    columbus skrev 2016-05-30 13:40:07 följande:

Hoppas vi båda börjar känna av lite symptom snart då! :)

Jag inbillar mig att jag kände en hel del i tjejmagen under 24h stack och gjorde ont på vänster sida. Det var ju bara äl2 och 3 så jag inbillar väl mig massor. Trodde jag behövde gå på toa eller något, men icke. Men det jag känner är ju, vattniga flytningar och INGA onda bröstvårtor. Hoppas hoppas detta är turmånaden!! Hur länge hade ni försökt?
  • mrsbygg

vad tror vi om denna? tog det igår kväll på BIM -4-6..

ser en skugga men väldigt osäker! Gör ett nytt test på torsdag, då har jag BIM -0-2

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • Micki88

Ser positivt ut :)

mrsbygg skrev 2016-05-30 14:40:06 följande:

vad tror vi om denna? tog det igår kväll på BIM -4-6..

ser en skugga men väldigt osäker! Gör ett nytt test på torsdag, då har jag BIM -0-2

Svar på tråden BIM - juni 2016