• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Cfmilla

Hmmm lite jobbigt att inte tempa ändå. Funderar på om jag kunde haft äl igår. Tyckte att det krampade lite och så fick jag en jättevattnig flytning strax där efter. Det är fortfarande lite tidigt i cykeln för mig (13) brukar ha äl vid cd 20-21 så vem vet. Men vi ligger på som det inte finns en morgondag! Haha!!

Hur går det för alla andra?

• josnos

Hoppar in här jag med! 11e försöket 1a barnet. Fick ett väldigt tidigt mf i mars och tror att det även blev ett förra försöket då jag Fick svaga plus men sen mens. Fullt utslag på ÄL test idag så nu hoppas vi att det går vägen denna gång BIM 6/7 :)

• IA89

Hade sex i förrgår, i går kväll fick jag positivt ÄLtest samt imorse men blev inget sexande just igår. Tror ni det fungerar med sex idag??

• Dalkullan92

Är på. Äl + 7 nu å 7 dagar till bim :)

De är försök 2 Först barnet. Om någon kan ändra de på bimlistan.

• Monsan

Lägger ni till mig i bim listan

19/7, Monsan, 31 år, F2, B2 (1MF)

• Loncelot
    IA89 skrev 2016-06-21 15:33:26 följande:

Hade sex i förrgår, i går kväll fick jag positivt ÄLtest samt imorse men blev inget sexande just igår. Tror ni det fungerar med sex idag??

Sexa på idag och imorgon men idag är viktigaste
  • jennii89

Nu är jag inne på äl+4 och de är förtidigt med gravsymptom men ja fattar inte..... jag är så sjukt trött!! Nästan lika trött som sist ja va gravid innan jag plussade. Känner typ lika dant... vill inte vara skemgravid men denna trötthet går inte att undgå.

Tråkigt med missfall här i gruppen, men kämpa på!

• jennii89
    Anonym (S) skrev 2016-06-21 09:58:34 följande:

Hej,

Jag har bim runt 5:e juli enligt min p-dator. Detta är vårt tredje försök för att få första barnet..

Äl är idag men har besök så får inte till det idag..och igår var min sambo trött. Sa till han att du kan va trött ALLA andra dagar i månaden :(

Men vi hade sex tre dagar på rad innan dess så jag hoppas att det räcker..

Igår köpte jag dessutom clearblue äl tester (sånna som visar tre olika smileys) men det första jag tog igår fungerade inte och det jag använde idag på morgonen visade bara en tom cirkel.

Inser att det beror på att jag började testa med de för sent den här månaden?? Är på dag 12 idag.

Är lite bekymrad pga mitt jobb också. Jobbar som flygvärdinna och flyger sen en tid tillbaka till USA 1 gång per vecka. Tror ni det kan påverka mina chanser att bli gravid/behålla ett barn?

Det positiva med USA är ju att jag kan köpa massa tester billigt :)

Vad jag har hört så ska inte flyg påverka nåt alls förrens man e senare i graviditeten. Tror du kan va lugn på den biten :)
  • jennii89
    IA89 skrev 2016-06-21 15:33:26 följande:

Om du har sex idag så finns stora chanser fortfarande!! In i sängkammaren med dig! :p
  • Loncelot
    jennii89 skrev 2016-06-21 19:05:40 följande:

Nu är jag inne på äl+4 och de är förtidigt med gravsymptom men ja fattar inte..... jag är så sjukt trött!! Nästan lika trött som sist ja va gravid innan jag plussade. Känner typ lika dant... vill inte vara skemgravid men denna trötthet går inte att undgå.

Tråkigt med missfall här i gruppen, men kämpa på!

Jag är en sån där negativ jävel sen en tid tillbaka då vissa månader har jag verkligen haft symptom men som sen visat sig vara nada fast jag nästan varit 100 på att det varit något, så nu kör jag svart på vitt o försöker att inte tolka det som gravsymptomer för ja blir så jävla besviken när det visar sig att inte vara något, med andra och tredje barnet blev jag gravid så otroligt snabbt så nu börjar man ju stenhårt undra varför det tar sån tid även om det nu bara är 6:e försöket...
Svar på tråden Bim Juli 2016