• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (EL)

Alltså min kropp är knäpp. Jag hade en konstig mens (väldigt lite och kort) och magen slutade inte vara svullen efter, det känns som jag har ägglossning hela tiden (ont i ryggslutet, livmodern och äggstockarna) (men har äl nästa vecka) och brösten är ömma. Är precis som den VET att man försöker få till ett barn och går crazy loco typ. Någon annan som känner igen sig?

• Cfmilla
    Anonym (EL) skrev 2016-06-18 14:37:12 följande:

Alltså min kropp är knäpp. Jag hade en konstig mens (väldigt lite och kort) och magen slutade inte vara svullen efter, det känns som jag har ägglossning hela tiden (ont i ryggslutet, livmodern och äggstockarna) (men har äl nästa vecka) och brösten är ömma. Är precis som den VET att man försöker få till ett barn och går crazy loco typ. Någon annan som känner igen sig?

Japp! Super mycket vattniga flytningar och äl om en vecka... Så brukar det inte vara!? Wtf! Haha dumma kropp!
  • Eloons
    jennii89 skrev 2016-06-18 14:25:42 följande:

Eloons. Välkommen. jag antar att du menar att du har bim i juli och inte juni? :) skönt att mensen kommit igång efter att du slutat med dina minipiller!

Hur många här inne går efter ÄL-SEKRET för att se om ni har ÄL? Ursäkta om ja e för detaljerad nu men enligt min app så hade jag äl igår och det hängde en lång tråd(rå äggvita) från slidan ner en bit i toaletten (ursäkta igen).. jag vet inte om de va äl sekret lr om de va typ samlad sperma för vi hade sexat dagen innan? Resterande flytningar denna månad är ovanligt vattniga så ja vet inte vad jag ska tro. Men enligt appen har vi träffats in ägglossningen så nu är det bara vänta o se :)

Ja precis, jag var lite trött haha! Juli ska det vara :)

Jag läste mycket om flytningar vid äl men fick inte så trådiga som alla skriver om... jag fick dock världens ägglossningsvärk och tog då ett äl-test och det var inte positivt men väldigt starkt! Fick positivt utslag dagen efter :)
  • Ariellan

Hej på er!

Jag är också gärna med, har BIM 5/7.

Är 23 år, andra försöket & första barnet.

:)

• DevilsDaughter

EL: Jag känner igen mig från när vi försökte med tredje barnet, då blev kroppen jättekonstig. Ett tag började jag blöda 8 dagar efter ägglossning istället för 10 vilket nästan knäckte mig då det ju såklart försvårar det hela. Jag tror faktiskt att det var min besatthet av att bli gravid som satte kroppen ur balans. 

• Anonym (EL)
    DevilsDaughter skrev 2016-06-18 19:44:35 följande:

EL: Jag känner igen mig från när vi försökte med tredje barnet, då blev kroppen jättekonstig. Ett tag började jag blöda 8 dagar efter ägglossning istället för 10 vilket nästan knäckte mig då det ju såklart försvårar det hela. Jag tror faktiskt att det var min besatthet av att bli gravid som satte kroppen ur balans. 

Men visst är det konstigt? Vi har bara försökt en månad så känns ju inte som kroppen kan blivit överhettad heller, haha. Hoppas det blir bättre den här månaden.
  • FlikkanM

Hoppat gärna med här då mensen kom med dunder och brak igår.

29 år, blir nu försök nr 3 (kanske lite ner ordentligt än innan) men barn nr 2. BIM 17/7.

Kan inte lägga till mig i listan, nån som kan?

• MissJL

Då joinar jag också er!

Lägg gärna till mig på listan :)

BIM 16/7 30 år, tredje försöket, tredje barnet.

Svar på tråden Bim Juli 2016