Videungen skrev 2016-07-23 07:54:12 följande:
Alltså, man är så fånig! Jag går och tänker att det kanske inte alls är en liten i magen. Äl+17 idag och BIM+3... Men Cb digital sa ju "gravid 1-2" i tisdags... Suck, har gått och tänkt såhär i några dagar nu och oroat mig. Mina bröst är större och ömmar, min enda symtom och lite mensvärk då och då... Någon som känner igen sig i tvivlet?? Haha :) Visst finns det en litenpytte risk att cb visar fel? :/ (förlåt, inser verkligen att det här är en sån fånig fråga... men...)
Jag har samma känsla som dig. Har ätit pergotime i tre omgångar (hormoner som gör att jag får äl) och första gången fick jag plus tidigt men sen kom ändå mensen och jag var inte gravid.
Nu plusade jag tydligt mån,ons o fre denna vecka. CB visade gravid 2-3v ändå är jag nojig efter det som hände då. Litar inte på testen fullt ut.
Planen är att ta ett nytt CB på onsdag och hoppas det står 3+ för att kunna ringa o boka vul i v 7 som jag blivit erbjuden för att lugna nerverna. Efter vul hoppas jag förstå att det är nått på gång på riktigt. Tråkigt då fokus blir på oro och funderingar istället för glädje o lycka.