Känner du till spelet Pokeman Go
Spelet sprida nu i USA och och de som spelar är så inne i det att de riskerar att bli en trafikfara.
Spelet sprida nu i USA och och de som spelar är så inne i det att de riskerar att bli en trafikfara.
Det finns i Sverige också så bäst att du är uppmärksam när du kör bil!
Sen undrar jag om det verkligen blivit värre, folk går ju med näsan i mobilen annars också.
Hur kan man missa?! ALLA pratar om det. Lägger ut på instagram och fb. Kommer dock ALDRIG ladda ner skiten själv.
Har hört talas om det. Bärgarna är överlyckliga. De tycker det är lika bra som första halkan.
Kul spel för små barn och efterblivna vuxna..
Jag spelar.
Men jag kan inte för mitt liv begripa vad det är för nötter som inte kan behålla sitt sunda förnuft och föra sig med vanlig vett och etikett.
Att traska in i någon främlings trädgård/bostad eller köra och krocka är ju vansinnigt. Att gå ut för ett stup ännu värre.
Antar därför att dessa extremfall beror just på att dessa nötter inte haft nåt förnuft till att börja med. För SÅN extrem påverkan tror jag inte spelet i sig har. Det är inte ens något som man måste göra snabbt eller meddetsamma. Så att folk inte kan behärska sig kan man inte beskylla spelet för.
Hur kan man ha missat uppståndelsen? Jag tycker att det är jättebra att fler människor är ute, det känns tryggt att folk är ute och rör sig. Läste precis om en kille som stoppade en pågående våldtäkt bakom en skola.
Jag har hört om det(överallt..), men ännu inte lyckats begripa vad det går ut på.
Ja det gör jag.
Såg senast i går 6 stycken som spelade.
Kul spel för små barn och efterblivna vuxna..
Jag spelar :) tycker det är jättekul!