IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Stort grattis till era plus Emmybear och Sops!! Hoppas få joina er klubb efter nästa försök :D
Nu är de på plats! En 4-cellig och en 6-cellig, de var så fina när vi fick se dem.
De andra två ska vidareodlas.
Skulle egentligen inte testa förrän på tisdag enligt läkaren. Kan testet visa fel? Blir så himla osäker. Känns helt klart annorlunda i kroppen.
Tack!
Vi vet inte det än. Fick ingen tid. Däremot hoppas vi verkligen på dag 2, då vi aldrig haft embryon som klarat sig längre än så. Så är rädd att de får för sig att exprimentera. Men hoppas inte det. Hoppas på dag 2. Men ja, får se först hur många befruktade det blir. Jag räknar aldrig med någonting, kan bara hoppas. Vi vet ju själva att det slutat innan insättning en gång för oss, så vågar inte ta något för givet. Kram!
Hjälp! Inne på FL på första gången på typ en dryg månad...729 nya olästa inlägg i denna tråden!
Har missat en del förstår jag.. hänger mest i FB-gruppen, är ni med där?
Hoppas det går bra för alla, ska försöka läsa igenom lite så jag blir uppdaterad.
Själv är vi mitt i IVF3, sista försöket på SU. Sprayat med Suprecur i vanlig ordning i två veckor nu o ska börja med Gonal-F:en ikväll. Högsta startdosen nånsin...nu jäklar ska de brassas på! Hoppas på många blåsor :)
Kram på er alla kämpar
Den märkliga krampen i magen var tydligen positivt ?
Hej på er! Helt ny både på familjeliv och på ivf, känns dock skönt att kunna gå in här och läsa om alla era erfarenheter???????? vi gör vår första ivf nu och hade äp i tisdags. Fick bara ut ett endaste ägg men det blev iallafall befruktat och nu hoppas jag inte att dom ringer idag och säger att det inte delats????Har dock inte så höga förhoppningar då vi bara har en liten chans,men ändå skönt att vara ett steg längre närmare att få barn.
Hoppas det går bra för er alla?????
Plussade imorse på rd9! Men är lite fundersam då jag för tredje dagen i rad får en rosa flytning på morgonen. Sen inget alls under dagen?
Nu är de på plats! En 4-cellig och en 6-cellig, de var så fina när vi fick se dem.
De andra två ska vidareodlas.