IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
GRATTIS till plussen! :)
Hur många dager är bäst för sperm kvalitet?
Jag menar att i äggplock dag manen måste lämna sperm,
Det är bäst med 3 dagar sperm? Eller 2 dagar? Eller ..?
<3
Hur många dager är bäst för sperm kvalitet?
Jag menar att i äggplock dag manen måste lämna sperm,
Det är bäst med 3 dagar sperm? Eller 2 dagar? Eller ..?
<3
[quote=76992725][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-09-22 15:54:56 följande:[/quote-nick]Tre befruktade blev det. Som vanligt. Så, återigen kvittar antalet ägg ut. Har samma låga antal oavsett. Är rätt ledsen nu. Känner mig rädd. Rädd för att återigen behöva vända på vägen till kliniken, för att alla dött.
Det där med att få tillbaka två kan vi nog bara glömma. Är rädd att vi inte får någon återföring alls... Imorgon har vi tid. Får hoppas på det bästa. Kram till er![/
Vad tråkigt. Men hoppas att de 3 som blev befruktad delar sig rätt. Jag fick 4 befruktade förra ivf, blev förkrossad , men 1 i mig o 1 i frysen. Så det kan gå bra trots allt. Hoppas hoppas:)
[quote=76992725][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-09-22 15:54:56 följande:[/quote-nick]Tre befruktade blev det. Som vanligt. Så, återigen kvittar antalet ägg ut. Har samma låga antal oavsett. Är rätt ledsen nu. Känner mig rädd. Rädd för att återigen behöva vända på vägen till kliniken, för att alla dött.
Det där med att få tillbaka två kan vi nog bara glömma. Är rädd att vi inte får någon återföring alls... Imorgon har vi tid. Får hoppas på det bästa. Kram till er![/
Vad tråkigt. Men hoppas att de 3 som blev befruktad delar sig rätt. Jag fick 4 befruktade förra ivf, blev förkrossad , men 1 i mig o 1 i frysen. Så det kan gå bra trots allt. Hoppas hoppas:)
Yeeey! Grattis =))) Vilken ruvardag är du på o hur många dagar sedan ägglossningssprutan? Jag plussade svagt på rd8 denna gång.
Tror definitivt på plus :))
Eskimon var sex dagar gammal och sattes in 14/9 så då testade jag alltså redan på ruvdag 8. Plusset vsr stark och kom direkt.Skulle egentligen testa först på tisdag.
Vi har tre misslyckade färsk IVF- er bakom oss så nojig är bara förnamnet....
Nu håller vi tummarna för alla!!