IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Tack! Ja, det är dags nu.
Vår läkare är Claes, men den här gången har Carolina gjort alla VUL, uttaget och insättningen.
Men om du ska ta ovitrelle ikväll, då är det väl dags på lördag? :-0
Ah! Nu fattar jag! Du ska göra FET med ett 2-dagars? Då stämmer det. Ingen oro!
Nej, jag testar aldrig före TD. Gör du?
Hej på er!
Så spännande att följa er alla och vad roligt att vi är så många i tråden som kan dela med oss till varandra. Innan IVF blev aktuellt för oss hade jag ingen aning om att det var så vanligt. När vi berättar för människor om vårt problem att bli gravida är det många som berättar om sin egen IVF.
Jag tänker att det här är ett ställe där vi kan få lite hopp, uppmuntran och stöd när det är svårt. Men det är lika viktigt och hoppingivande att höra om alla er som det går bra för! Ni som blir gravida, fortsätt gärna att dela med er!
Idag har vi varit hos en barnmorska och fått instruktioner inför kommande behandling. Klartecken att starta vid nästa mens. Den borde komma inom två veckor.
Grattis till alla positiva test!
Regnbågsdröm: förstår din oro men hoppas att det kommer gå bra. Har själv fått vända vid ett FET och det var hemskt och då tror man att det alltid kommer bli så men så blev det inte. Kram
Grattis till alla positiva test!
Regnbågsdröm: förstår din oro men hoppas att det kommer gå bra. Har själv fått vända vid ett FET och det var hemskt och då tror man att det alltid kommer bli så men så blev det inte. Kram