-
Ja gör det! Vart går du?Emmis84 skrev 2016-09-11 13:20:23 följande:Då kommer jag helt klart att be om det om det nu går.. Jag ska på äggplock på tisdag så jag får ringa dom imorgon då ..
-
Sophiahemmet.Emmis84 skrev 2016-09-12 11:07:40 följande:Jag går på RMC i Malmö. Vart går du?
Lee*** : Hur lång tid tog ditt äggplock? Gjorde bedövnings sprutan mycket ont? Usch jag är så nervös inför mitt äggplock imorgon..
Försök att inte oroa dig för ÄP. Det är väldigt olika hur det känns, men för min del har plocket inte varit några problem. Det är bara att säga till om det gör ont så får man mer morfin direkt.
Lycka till! -
Första VUL genomfört. Såg bra ut och ett gäng på gång. Nästa VUL blir på fredag, så plocket blir under nästa vecka.
-
Ja, det förstår jag. Är det stor sannolikhet? Kan ingenting om det där...Regnbågsdröm skrev 2016-09-12 16:12:13 följande:Härligt! Jag har första VUL på torsdag. Just nu mest rädd för att polypen ska ha kommit tillbaka
Tänkte på en annan sak, vad är det för dos per spray på din synarela? -
Ah spännande! Jag går också på Sophiahemmet och ska dit på fredag.NovaRobin skrev 2016-09-12 18:43:23 följande:
Hej hej
Får jag hoppa in här? :) jag ska nästa vecka på min ÄL göra ett försök i naturlig cykel. Vi fick en son 2014 och sen vart det 3 till frysen. Ska till sofiahemmet på fredag på vul för att se hur jag ligger till i cykeln! Håller mina tummar för er alla :)
Lycka till! -
Samma här. Jag tänkte eftersom du sprayar 3 gånger om dagen och jag bara 2.Regnbågsdröm skrev 2016-09-12 17:54:07 följande:Jag tror inte det. Eller jag vet inte. Men jag har ju opererat bort den. Samtidigt tänker jag att den kanske uppstod från början av alla hormoner jag proppat min kropp med. Men vi får hålla tummarna att den där oron är obefogad.
200 microgram stod det. Du då? Varför undras? -
Ja. Har sprayat i snart tre veckor och är inne på 6e sprutan ikväll.NovaRobin skrev 2016-09-12 18:56:44 följande:
Åhhh vad spännande sjöblomman :) håller du på med alla hormoner nu eller?
Har du gjort IVF på Sophiahemmet tidigare? -
Nej, det är inte första gången. Har gjort 4 IVF tidigare samt 4 FET, alla på Sophiahemmet. Blev gravid för ett år sedan men fick tidigt MF i v 6.NovaRobin skrev 2016-09-12 19:10:58 följande:
Ok vad spännande är det första gången?
Ja jag körde hela programmet på sofiahemmet sist.Först nässprayen och sen sprutorna. Tycker dom är toppen bra.
Då går du regelbundna vul kontroller nu då :)
Håller med om att de är toppen! -
Tack! Och tack desamma! Alltid kul att följa någon i närheten.NovaRobin skrev 2016-09-12 19:47:14 följande:
Fy vad tråkigt att höra :( jag håller alla mina tummar för att det ska gå vägen denna gången. Ska bli kul att följa dig :)
-
Ja verkligen.Regnbågsdröm skrev 2016-09-12 19:58:34 följande:Det är mycket som verkar vara olika på våra kliniker Jag tar 3 ggr per dag fram till sprutstart. Sedan går jag ner till 2. Så nu slipper jag "klockan tre-sprayen", känns skönt
Jag tar en i varje näsborre morgon och kväll fram till sprutstart och sedan bara i ena näsborren morgon och kväll.