IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Nu är även jag ruvare med ett 4 celligt embryo :)
Nu blir det en lång väntan. Vad bör man tänka på nu? Är det nåt man ska undvika?
[quote=77003186][quote-nick]NovaRobin skrev 2016-09-26 18:15:35 följande:[/quote-nick]
Nu är även jag ruvare med ett 4 celligt embryo :)
Nu blir det en lång väntan. Vad bör man tänka på nu? Är det nåt man ska undvika?
[/
Precis vad jag undrar också. Försöker äta som att jag är gravid, dock är jag för dålig på att frukt och grönt. Men det är svårt, brukar googla.
Annars lever jag som vanligt, tränar inte hårt men rör mig varje dag så att man får gång blodcirkulation
Idag var min riktiga testdag, fick upp "Gravid 1-2" på det digitala och borde ha fått upp "Gravid 2-3" eftersom jag fick en blastocyst insatt. Har även haft en väldigt kraftig "mensvärk" hela dagen idag som inte vill gå över så känner mig lite deppig ändå. Känner inte alls igen det här onda från min tidigare graviditet, det känns inte rätt helt enkelt :/
Idag var min riktiga testdag, fick upp "Gravid 1-2" på det digitala och borde ha fått upp "Gravid 2-3" eftersom jag fick en blastocyst insatt. Har även haft en väldigt kraftig "mensvärk" hela dagen idag som inte vill gå över så känner mig lite deppig ändå. Känner inte alls igen det här onda från min tidigare graviditet, det känns inte rätt helt enkelt :/
Jag är på ruvardag 10.. Inte långt kvar nu
Hur går det för er alla ruvare?
Någon som har tjuvtestat?
Jag påbörjar min 2:a ivf vecka 41 någon mer som inte startat än?
Har ni berättar för er chef vad ni går igenom?
Idag var jag på UL efter att ha sprutar i fem dagar. Fick dubbla dosen från 225 till 450 menopur. Någon annan som fått göra det? När jag gjorde senaste IVFEn 2010/2011 fick jag lägsta dosen (125 om jag minns rätt) med god effekt. Väldigt tydligt att det har gått fem år sen dess och att mina äggstockar inte är så pigga längre. Hoppas nu att några växer till sig inför nästa veckas ÄP.