IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hur menar du "har egen cykel"?
Jag fick info om att fortsätta med lutinus till VUL i v.8, när jag var gravid. Tror att det har att göra med olika upplägg på olika kliniker.
Jaha, du menar så. Ja men jag har egen cykel och skulle som sagt ändå fortsätta med progesteron till vecka 8.
Har en fråga till er. Hur länge höll ni på med progesteron? Jag tog lutinus 3ggr/dag tills positivt test. Har läst att många har fått olika besked från kliniker.
Hejsan!
Vi började våran ivf resa i februari efter flera års försök på egen hand. 25 september satte vi in FET i ostimulerad cykel. Imorse RD10 tjuvtestade jag och det visade ett tydligt streck! Vågar inte tro att det är sant! Det har ALDRIG någonsin visat positivt förut men det här var ett starkt streck! Skakade och grät av glädje! Hoppas nu inte att jag blir besviken på min testdag RD16.
Hejsan!
Vi började våran ivf resa i februari efter flera års försök på egen hand. 25 september satte vi in FET i ostimulerad cykel. Imorse RD10 tjuvtestade jag och det visade ett tydligt streck! Vågar inte tro att det är sant! Det har ALDRIG någonsin visat positivt förut men det här var ett starkt streck! Skakade och grät av glädje! Hoppas nu inte att jag blir besviken på min testdag RD16.
Tillbaka från äggplock. 10 ägg. Nu hoppas vi att det blir ett par befruktade.
Hejsan!