• Svar på tråden IVF med start i september 2016
  • Hejhopp132
    vinterbebis12 skrev 2016-10-03 18:38:28 följande:

Behöver er hjälp: någon som tagit Pregnyl istället för Ovitrelle som Ägglossningsspruta? Jag har inte fått ngn dos, måste ha blivit ett missförstånd med kliniken. På receptet fanns två förpackningar med styrka 5000.

Jag fick också 2 förp minns dock inte mängd med 5000 låter bekant! Båda skall tas! Blanda blanda vätska med pulver sen rar du den blandningen i nästa rör med pulver, du behöver alltså inte båda rören med vätska.

Läs noga på etiketterna Apoteket att på, därborta totala intaget stå(10.000) om du är osäker ring kliniken!
  • Hejhopp132
    Regnbågsdröm skrev 2016-10-03 07:10:29 följande:

Som ett jävla brev på posten och som ett hån kommer blödningen dag 11. Igen. Samma scenario varje gång. Jag går sönder fullständigt. Det är nog dags att börja inse att det inte blir något barn för oss.

Jag är så ledsen för eran skull! Snälla ge inte upp, jag hoppas att ni orkar kämpa vidare om ett tag! Kram
  • Tatami
    Regnbågsdröm skrev 2016-10-03 07:10:29 följande:

Som ett jävla brev på posten och som ett hån kommer blödningen dag 11. Igen. Samma scenario varje gång. Jag går sönder fullständigt. Det är nog dags att börja inse att det inte blir något barn för oss.

Åh :( :( :( Fy fan..... Sänder tankar <3
  • Sjöblomman
    NovaRobin skrev 2016-10-03 15:44:59 följande:
    Vad skönt att höra från dig. Vi vart ju riktigt oroliga ett tag. Mår du bättre nu? Hur går ruvningen?

Stor kram till dig
    Tack! Ja, jag mår bättre. Men fortfarande yrsel och huvudvärk.

Ruvningen är i sin kritiska fas just nu, TD på lördag.
  • Sops

Pratade med kliniken igår och vi får göra en ny fet på en gång! Känns väldigt skönt, nu hoppas vi bara att min kropp sköter sig och att jag får ägglossning som vanligt efter allt

• NovaRobin
    Sjöblomman skrev 2016-10-04 07:57:00 följande:

Tack! Ja, jag mår bättre. Men fortfarande yrsel och huvudvärk.

Ruvningen är i sin kritiska fas just nu, TD på lördag.

Håller alla mina tummar och tår för att det ska gå bra. Men det tror jag det gör :)

Är själv bara på dag 8 och det känns som en evighet kvar :(
  • jennie77

Hej. Påbörjade vår andra ivf behandling i september och satte in ägget igår...är på ruvardag 2 med ett 3dagars ????

• Sjöblomman
    NovaRobin skrev 2016-10-04 08:34:51 följande:
    Håller alla mina tummar och tår för att det ska gå bra. Men det tror jag det gör :)

Är själv bara på dag 8 och det känns som en evighet kvar :(
    Tack! När är din TD?
  • NovaRobin
    Sjöblomman skrev 2016-10-04 08:44:28 följande:

Tack! När är din TD?

Har testdag den 15 oktober men kommer tjuv testa i helgen tror jag. Typ dag 13 :)
  • Sjöblomman
    NovaRobin skrev 2016-10-04 08:49:30 följande:
    Har testdag den 15 oktober men kommer tjuv testa i helgen tror jag. Typ dag 13 :)
    Hur känner du dig?
Svar på tråden IVF med start i september 2016