IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Tack fina ni, Akira och Vinterbebis! <3
Jag hade insemination i torsdags ,
Jag vågar inte hoppa och jag vill inte bli hopplös ,
Det är komplicerad känslor,
Som ett jävla brev på posten och som ett hån kommer blödningen dag 11. Igen. Samma scenario varje gång. Jag går sönder fullständigt. Det är nog dags att börja inse att det inte blir något barn för oss.
Som ett jävla brev på posten och som ett hån kommer blödningen dag 11. Igen. Samma scenario varje gång. Jag går sönder fullständigt. Det är nog dags att börja inse att det inte blir något barn för oss.
Tack alla som har tänkt på mig! <3
Jag mådde inte bra alls, yrsel och huvudvärk. Blodtrycket var lite högt så man vet inte vad det berodde på, men jag har känt mig väldigt stressad på jobbet så det kanske är en reaktion på allt. Rent fysiskt blev jag ordentligt mörbultad och har hasat fram, men nu är det mycket bättre.
Har hunnit läsa igenom allt nu på morgonen,
Regnbågsdröm! Vad tusan?! Jag blir så ledsen för er skull! KRAM
Om du/ni orkar, ge inte upp! KRAM
Så ledsen för din skulle Regnbågsdrömmar!! ????
Hej alla som kämpar. Det är så hemskt när försök efter försök misslyckas. men jag försöker tänka som att man får se det som en mängdträning. Det är alltså mängd och antal försök som räknas. (hur man nu ska orka). Har en bekant som blev gravid på ÅTTONDE insättningen!!!