IVF med start i september 2016
Hur gick det för dig?
Hur gick det för dig?
Tydligen blev det 5 befruktade denna gång, frågan är hur många som ska klara sig nudå? Återföring på måndag men har varit inställd på imorgon. Ja ja bara till att vänta.
Ingen hit här. Imorgon ska jag till gyn och få bekräftat en gång för alla att jag bara har en tom hinnsäck. Fick höra det för 8 dar sen redan men gyn har velat vänta för att vara på säkra sidan att det verkligen inte är nåt som skrapas ut av misstag.. för mig är allt över sen länge, vill bara bli av med allt o få till en blödning o ta nya tag i januari..
Återföring idag då. Känner mig upphängd och nedsläpp. Jag kan inte vara riktigt glad. Av 6st uttagna ägg blev 5 befruktade, bara 2 klarade sig till idag. Jag fick ett tillbaka och den andra får en chans till imorgon vilket inte alls är hoppfullt. Visst det kan vara ett guldägg men det var det förra gången också som jag fick. Hjärnan börjar på en gång att tänka på nästa omgång och att återigen behöva privatbetala en behandling. Hade varit bra med några ägg till frysen. Suck, låt det gå vägen denna gång bara. Håller mina tummmar hårt!
Jag håller mina tummar stenhårt och hoppas på ägget i magen! Kram
Ruvardag 13 idag. Gjorde ett test, negativt så klart. Har inte testdag förrän på dag 18 visserligen men ändå. Jag antar att det återigen är kört, men kommer testa igen på ''rätt dag'' också. :( Fan! Blir så trött och less.
Vi väntar på att göra FET iaf. Det blev ett stycke ägg till frysen sist ändå.
Kul! När blir det FET?
Det var inga problem att få göra FET denna månad förutsatt att det inte blir omslag
på fel dag vill säga. Tur det då iaf :) Risken finns att det blir så men men.
Skönt! När blir det?
Typiskt. Får äl på rätt dag. Ringer kliniken igår men ringer för sent så dom inte kan ta emot mitt samtal. Ringer idag på morgonen, har räknat ut att det ska bli på fredag...men näe då är det fullbokat då, såklart. Så nu får vi vänta till Gud vet när. Försöker tänka postitivt att det inte är hela världen.
Nä det är inte öppet på helgen där jag går :P Får se om det blir denna månad istället nu då..
Jag var och gjorde FET i torsdags, ett 6dagars som dom sa såg jättefint ut och som var påväg ur skalet. Låter ju bra, men jag vågar inte hoppas längre.
Lycka till nu!
Vi gjorde också FET fast med 5-dagars som var på väg att kläckas. Jag är nu gravid i v.7+3. Hört flera som lyckats när embryot varit på väg att kläckas. Hoppas det funkar även för er nu!
Håller tummarna!