• AnnaMichelle

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
  • Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
  • Mallanbrallan83
    Anonym (B) skrev 2017-01-08 09:41:07 följande:

Tror kille här, ser ut som en nubb som pekar uppåt :)Flicka! Ser ut som nubb som pekar mer parslellt med ryggrad :)

Kul, har inte bestämmt oss för om vi ska kolla nästa vecka! UL i v.20 då!
  • Längtar88
    Längtar88 skrev 2016-12-05 09:26:20 följande:

Rolig tråd.

Vad tror ni om här?

Kub v 12+6

Här blev en tjej enligt rul men väldigt säker bm och bebis låg snällt stilla och visade upp könet tydligt :p
  • Längtar88
    Bäbiiiis skrev 2016-12-05 12:53:36 följande:

Jag försöker mig på några gissningar...

Kille (skallteorin)Tjej (ev syns en nubb på sista bilden som inte pekar så mycket uppåt men jag är osäker)Gissar på tjej (skallteorin)

Du hade rätt på mig :) så duktig!
  • Mallanbrallan83

V.19+1 idag och Ultraljud. Bebisen ville inte visa upp sin rumpa eller mellan benen så vi kunde bara få en luddig bild av könet (ta det med en nypa salt sa hon, vi har det i ett igenklistrat kuvert och vet inte om vi vill veta om det inte är helt säkert) men ni kanske kan gissa på skallteorin för mellan benen ser man ju inget och inte heller någon nubb.
  • Anonym (Anonym)

Hej! Skulle vara jätte tacksam om någon skulle våga sig på att gissa vilket kön det är på min lilla bebis. Barnmorskan sa att hon inte riktigt såg. Och detta gnager nu i mitt huvud. Bifogar bilder från ultraljud i v18.

• Anonym (S)
    dreamer74 skrev 2017-01-25 16:01:36 följande:

Gissa gärna på denna lilla/lille krabat oxå ???? Bilder från kub v 12+4

Tjej enligt nub.
Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)