• AnnaMichelle

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
  • Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
  • Stina91

Vill någon gissa på en ny ultraljudsbild? Denna tagen i vecka 14+0. Enligt nub teorin tyckte jag att min ultraljudsbild i vecka 12+0 visade en pojk. Men ser mer och mer att det ser ut som en flicka. Vad tror ni? Är så nyfiken att jag spricker ;)

• milli79
    Stina91 skrev 2016-11-03 13:24:11 följande:

Vill någon gissa på en ny ultraljudsbild? Denna tagen i vecka 14+0. Enligt nub teorin tyckte jag att min ultraljudsbild i vecka 12+0 visade en pojk. Men ser mer och mer att det ser ut som en flicka. Vad tror ni? Är så nyfiken att jag spricker ;)

mm gissar på tjej
  • Bäbiiiis
    Bäbiiiis skrev 2016-11-07 15:27:53 följande:

Från ul v 12+3. Någon som har en gissning?

Här är en till bild från samma tillfälle:

• Teresiat
    AnnaMichelle skrev 2016-10-13 11:17:54 följande:

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)

Gissar kille :)
  • Syllin

Idag var det äntligen dags för Rutinultraljudet, tyvärr var bebisen blyg och knep ihop benen ordentligt. Därför hoppas jag på att någon här kanske frågar sig på en gissning? Bilderna är då tagna i vecka 17+6.

Fler bilder från ultraljudet finns uppe på bloggen www.nouw.com/mammaprat

Gå in där om ni är osäkra och vill se fler bilder helt enkelt

• Anonym (S)
    Hoppfullatankar skrev 2016-11-23 19:04:50 följande:

Tvillingar i magen ???? någon som vill gissa?

Grattis till tvillingar! Tyvärr ser man ju bara ryggen på bebisarna :)
Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)