• AnnaMichelle

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
  • Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
  • Weedle17

Provar här om det finns något som är bättre på det här med nubbar och teorier än vad jag är Glad Någon som har en gissning?

• Teresiat
    900503 skrev 2016-11-24 08:18:24 följande:

Vad tror ni?

Pöjk! Baserat på huvudet..
  • annasophia85

Vet någon om det går att se något kön på dessa

RUL bilder ? V.18+1

• Fireheart

Hej! Någon som vågar sig på en gissning utifrån dessa bilderna från kub i vecka 12+4? Vet att det inte är det bästa bilderna att utgå ifrån men tänkte se om någon vill gissa ändå.

• Anonym (prins eller prinsessa?)
    Bäbiiiis skrev 2016-11-02 10:04:15 följande:
    Gissar på tjej (man kanske ser en nubb som inte pekar så mycket uppåt men jag är inte så bra på att läsa av). Meddela gärna när ni vet.
    Makarona skrev 2016-11-02 09:16:13 följande:

Så nyfiken, bilden från KUB, ca 12+1 :)

Ser ingen nubb men gissar kille.Gissar på kille då jag tycker pannan är ganska platt (skallteorin) men jag är nybörjare på att gissa.

På måndag är det dags för mig att göra kub så därefter kommer säkert en bild som ni får gissa på :)
    Du hade rätt och det var en liten flicka :)
  • missMrs

Gravid i v15, någon som

Vågar sig på gissningar? Är så nyfiken. 3 veckor kvar till RUL.
Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)