• AnnaMichelle

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
  • Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
  • Lovisanilsson95
    Jolly23 skrev 2017-03-29 06:37:20 följande:

Vad tror ni det är för kön på min?:)

Jag tror flicka om jag tittar rätt på nubben :)
  • Jolly23
    Lovisanilsson95 skrev 2017-03-30 16:28:26 följande:
    Jag tror flicka om jag tittar rätt på nubben :)
    Okej:) blir spännande att se om några veckor :)
  • sandranoren

Hej allihopa!

Vi var på ultraljud idag, 12+5 - 13+1, han kunde inte bestämma sig riktigt. Men är v13+1 enligt mens. Jag tyckte tyvärr inte vi fick några bra bilder, men ni som har bättre koll kanske kan tyda något ändå :) könet spelar ju absolut ingen roll, men nyfiken är man ju. Med första barnet sa magkänslan tjej redan när jag plussade, vilket stämde. Denna gången är magkänslan inte lika stark hos mig, men lutar åt tjej. Även sambon tror på tjej.

• Anonym (tror)
    AnnaMichelle skrev 2016-10-13 11:17:54 följande:

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)

Pojke
Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)