• Sussie11

Ruvare oktober 2016

Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..

Haka på!

• Svar på tråden Ruvare oktober 2016
  • Humla85a

Jo jag har också haft flera lediga dagar ensam nu, då mannen jobbat. Det dumma är att jag ska jobba två nätter nu och jag är så orolig att mensen ska komma på jobbet. Dålig schemaplanering helt enkelt :/

• shrigley
    Prinsessan på ärten skrev 2016-11-01 20:58:43 följande:

Idag är min testdag! Fortfarande svagt streck som inte blivit starkare sedan i lördags... 1-2 veckor på Clear blue ( 14 dagar efter en 5 dagars återföring) inget av det bådar särskillt gott.

Fick komma in och göra beta test, som visade 68... när det borde vara minst 250...helst över 1000....

Ska tillbaka på torsdag men just nu känns det ganska hopplöst :(

Ska tilläggas att mitt tidiga missfall i somras efter spontangraviditet var ännu svagare än det här... men det känns ändå inte bra

Hur har det gått med allt? En kemisk graviditet, dvs avstannad? Är i samma sits som du, är på testdag 13 idag o ingen stegring i sikte. Har typ noll symptom sedan i tisdags. :(((

• Rosen82

Tog mitt test idag efter att ha blödigt sen i lördags. Det visade negativt som jag trodde :(

• mrsnyberg
    Rosen82 skrev 2016-11-03 08:24:28 följande:

Tog mitt test idag efter att ha blödigt sen i lördags. Det visade negativt som jag trodde :(

Kram på dig..
    Jag fick också negativ på mitt gravid testet, efter ha blött i några dagar..
    Nytt försök i januari, för andra gång.,
  • shrigley
    mrsnyberg skrev 2016-11-03 14:33:58 följande:
    Kram på dig..
    Jag fick också negativ på mitt gravid testet, efter ha blött i några dagar..
    Nytt försök i januari, för andra gång.,
    Hur snabbt kan man få köra igång igen, vet ni? Jag har så dåliga värden och pga min ålder så måste jag köra långa protokollet, dvs nässpray på 21:e dagen efter nästa mens. Känns som långt fram i tiden just nu.
  • shrigley
    Prinsessan på ärten skrev 2016-11-02 08:01:52 följande:
    Idag är strecket knappt märkbart. Tempen är nere på deppiga 36,8 ( gravtemp är minst 37,2) och jag är helt slut från att ha gråtit hela gårkvällen...

Än så länge inte en droppe blod men det kommer nog under dagen.

Kan man sjukskriva sig för stundande missfall? För idag kan jag inte jobba... det går bara inte :(
    Prinsessan, hur har det gått?
  • Jadu

Usch idag har vart en jobbig dag..Vart sådär super känslig och gråtit för allt..

• mrsnyberg
    shrigley skrev 2016-11-03 15:10:44 följande:
    Hur snabbt kan man få köra igång igen, vet ni? Jag har så dåliga värden och pga min ålder så måste jag köra långa protokollet, dvs nässpray på 21:e dagen efter nästa mens. Känns som långt fram i tiden just nu.
    Det går att sätta i gång igen redan till nästa mens.
    Jag vill ta det lugnt så sätter jag i gång till januari, då har allt lugnat sig efter all firande..
    kram
  • chbw
    Humla85a skrev 2016-11-02 18:33:23 följande:

Jo jag har också haft flera lediga dagar ensam nu, då mannen jobbat. Det dumma är att jag ska jobba två nätter nu och jag är så orolig att mensen ska komma på jobbet. Dålig schemaplanering helt enkelt :/

okej. Aj då :/ håller tummarna. vad jobbar du med? :) 
  • Humla85a
    chbw skrev 2016-11-03 18:51:24 följande:

okej. Aj då :/ håller tummarna. vad jobbar du med? :) 

Är uska på sjukhus. Så jag är också orolig för ev tunga lyft. Natten som var gick bra. Patienterna var lugna, dvs inget tungt, och ingen mens än.... och nu är det dags för natt 2. TD på lördag. Nervös så jag dööör
Svar på tråden Ruvare oktober 2016