Ruvare oktober 2016
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Jo jag har också haft flera lediga dagar ensam nu, då mannen jobbat. Det dumma är att jag ska jobba två nätter nu och jag är så orolig att mensen ska komma på jobbet. Dålig schemaplanering helt enkelt :/
Idag är min testdag! Fortfarande svagt streck som inte blivit starkare sedan i lördags... 1-2 veckor på Clear blue ( 14 dagar efter en 5 dagars återföring) inget av det bådar särskillt gott.
Fick komma in och göra beta test, som visade 68... när det borde vara minst 250...helst över 1000....
Ska tillbaka på torsdag men just nu känns det ganska hopplöst :(
Ska tilläggas att mitt tidiga missfall i somras efter spontangraviditet var ännu svagare än det här... men det känns ändå inte bra
Tog mitt test idag efter att ha blödigt sen i lördags. Det visade negativt som jag trodde :(
Tog mitt test idag efter att ha blödigt sen i lördags. Det visade negativt som jag trodde :(
Usch idag har vart en jobbig dag..Vart sådär super känslig och gråtit för allt..
Jo jag har också haft flera lediga dagar ensam nu, då mannen jobbat. Det dumma är att jag ska jobba två nätter nu och jag är så orolig att mensen ska komma på jobbet. Dålig schemaplanering helt enkelt :/
okej. Aj då :/ håller tummarna. vad jobbar du med? :)