Ruvare oktober 2016
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Lämnade blodprov idag igen, hcg hade sjunkit till 52 ( från 68) så inget bra tecken. Dock blöder jag inget ännu och har fortfarande ömma bröst etc.
Idag är jag i 4+6 och min ivf läkare säger att det inte ser hoppfullt ut men så länge jag inte blöder är jag gravid. Jag är dock inte lika hoppfull. Testet blir inte starkare och det känns inte som om det är på väg åt rätt håll...
Fick bokat en tid nästa torsdag för att kolla, om jag inte fått mens innan dess..
Är ganska förkrossad. Nästa försök blir februari såfall, ( om vi inte har crazy tur och prickar in en dag i julen) för i januari är vi utomlands...
Har 4 kvar i frysen och kör ostimulerat FET.
Hur har det gått för dig?
RD 14 idag o ingen förändring i testerna. Lika svagt som tidigare. Cleablue säger fortf "Gravid 1-2 v" och stickan ser ut så här. Imorgon är formell TD... hm. Vad ska jag tro?!
Hej. Är det okej om jag hakar på här?
Är på ruvardag 4 och galet otålig. Googlar och bara önskar att jag redan visste. Har tidigare gjort en misslyckad ivf så känner att det säkert inte går denna gången heller.
RD 14 idag o ingen förändring i testerna. Lika svagt som tidigare. Cleablue säger fortf "Gravid 1-2 v" och stickan ser ut så här. Imorgon är formell TD... hm. Vad ska jag tro?!
Hej. Är det okej om jag hakar på här?
Är på ruvardag 4 och galet otålig. Googlar och bara önskar att jag redan visste. Har tidigare gjort en misslyckad ivf så känner att det säkert inte går denna gången heller.
Åh ja tålamodet är inte det bästa just nu... Har du återfört 2, 3 eller 5dagars? :)
jag tänker att så länge det är positivt så är det positivt! Hör med kliniken på td :)