Ruvare oktober 2016
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
O där va de kört. Börja blöda nu ikväll.
Så tråkigt...var det ditt första försök eller har du gjort något innan? jag har just slutat blöda men hoppas jag snart börjar igen så jag kan ringa in och få börja om.. Min kropp är så konstig så jag hoppas mensen kommer när den ska!
O där va de kört. Börja blöda nu ikväll.
Åh vad tråkigt :( jag hoppas att försök 2 är guldförsöket nu!
Testet visade tyvärr negativt, ruvardag 11 med 2 dagars.
Hoppas inte det är kört men det känns tyvärr så.
Vi fick 1 till frysen, om det inte går denna gång, är det någon som vet när man brukar göra FET?
När har du testdag? Enligt en tabell jag hittat skulle mitt 3dagars inte hs tillräckligt med hcg att kunna läsas av gravtest förrns ruvardag11 , så kanske nivåerna inte är tillräckligt höga än, eller så hsr det fäst lite senare :) vet inte om FET!
Jag har testdag på måndag 13/11, håller tummarna att tabellen stämmer
Lugn och ro över jul och nyår så nytt försök i januari ????
BIM imorgon enligt äp. Fortfarande ingen mens i sikte och är så sjukt trött. Har precis lagt mig för natten haha.
Har testdag på onsdag men blir nog tjuvtest imorgon på rd 11 :)