• Sussie11

Ruvare oktober 2016

Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..

Haka på!

• Svar på tråden Ruvare oktober 2016
  • Jadu
    Frojdan skrev 2016-10-25 15:08:02 följande:

Vad härligt att höra! :) Nu håller vi tummarna att det blir många fina embryon :)

Ja blir spännande väntan till torsdag när man får svar
  • Elise86
    Sussie11 skrev 2016-10-19 20:30:49 följande:

Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..

Haka på!

Jag hakar på! Gjorde äggplock idag och återinförande på torsdag! Hur går det för dig? När ska du ta testet?
  • Grejsan

Hoppar in här om det går bra:) gjorde fet igår och har fått testdag 6/11 känns sååå långt dit. Känner inte mycket idag förutom att jag varit dålig i magen men det kan ju vara vad somhelst.. stort lycka till iaf till alla som kämpar på för något som alldeles för många tar för givet tyvärr!

• Sussie11
    Elise86 skrev 2016-10-25 22:04:56 följande:
    Jag hakar på! Gjorde äggplock idag och återinförande på torsdag! Hur går det för dig? När ska du ta testet?
    Välkommen till tråden! Hoppas äggploxket gick bra! Jag har testdag 31/10 men tjuvtestat ruvdag 10 och 13 båda testen visade gravid...
  • Sussie11
    Grejsan skrev 2016-10-25 22:19:48 följande:

Hoppar in här om det går bra:) gjorde fet igår och har fått testdag 6/11 känns sååå långt dit. Känner inte mycket idag förutom att jag varit dålig i magen men det kan ju vara vad somhelst.. stort lycka till iaf till alla som kämpar på för något som alldeles för många tar för givet tyvärr!

Välkommen! :)
  • Foscio

Har testdag på fredag. Varje gång jag går på toaletten är jag nervös för att upptäcka att mensen ska ha kommit. Så himla jobbigt! :p Den borde komma när som helst men än så länge ingenting. Hoppas!

• mrsnyberg

Igår och idag fick jag ljus rosa flytning på trosskydd, är på ruvdag 13 och kör på Lutinus 3 ggr/dag, är det normalt?
    Har läst någonstans att det är normalt att blöda på ruvdag 12-14?
    Lite nojig här...

• Sussie11
    Foscio skrev 2016-10-26 10:17:36 följande:

Har testdag på fredag. Varje gång jag går på toaletten är jag nervös för att upptäcka att mensen ska ha kommit. Så himla jobbigt! :p Den borde komma när som helst men än så länge ingenting. Hoppas!

Håller tummarna!
  • Sussie11
    mrsnyberg skrev 2016-10-26 20:25:44 följande:

Igår och idag fick jag ljus rosa flytning på trosskydd, är på ruvdag 13 och kör på Lutinus 3 ggr/dag, är det normalt?
    Har läst någonstans att det är normalt att blöda på ruvdag 12-14?
    Lite nojig här...

Jag fick det på ruvardag 9... sen har det varit och till...
  • shrigley

Ruvardag 6 idag, denna olidliga väntan.

Fick tyvärr besked igår att inget av de tre embryon som vidareodlats kunnat stoppas i frysen. Et ej varför men de utvecklades inte som de skulle. Säger iofs inget om de 2 embryon som jag fick återförda, varav ett var ett praktexamplar tydligen, men det stressar mig stt veta att det inte finns nån backup om det här inte går vägen. Då måste jag göra hela långa protokollet igen, och först vänta ut en mens, innan jag kan lrova på nytt. Och jag är redan 41 år fyllda..

I natt drömde jag såna mardrömmar om missfall. Blev naturligt gravid i vintras men fick MF i v 11, och erfarenheten sitter i.... måste tänka positivt!!

Svar på tråden Ruvare oktober 2016