Superfurry skrev 2017-01-24 16:06:52 följande:
Ja tack du! Ja du har ju precis varit med om samma så du vet ju. Jag hoppas att jag snart mår bättre. Klarar inte av att vara på stan, var på posten nu efter jobb och jag vet inte ifall alla mammor OCH pappor med bebisar bestämt sig för att gå till posten exakt samma sekund som jag var där men jag räknade till elva st. med barn från ca nyfödda till ett år. inga gravida dök upp som tur för då hade jag brutit ihop. Men ja jag tror att jag hädanefter går hem direkt efter jobbet för att slippa träffa bebisar och gravida.
Jag är 41 och inga barn, träffade mitt livs kärlek sent. vi började att försöka när jag var 37 strax 38. Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle sitta i den sitsen jag sitter i nu tre-fryra år efter. :( Jag håller med dig om det fanns garantier så hade man ju tagit det lugnt och slappnat av men nu så är man besatt.
Tack för dina ord! Har du barn?
Hur går det för er andra? Hur gick det Maran idag hos gyn?
Hej Furry! Usch ja, ibland önskar man att man hade ngn slags detektor som ledde en förbi gravidmagar och småbebisar...
det rör helt klart upp saker och ting, iaf ofta det blir så. Men när jag väl börjar gulla med bebisen (om jag känner föräldern alltså!) brukar det ge vika för...gulligheten!
Men det hugger liksom till nuförtiden. Usch igen.
Tackar som frågar! Det gick bara bra, han tog upp detta med förmån, förstod inte ALLS varför landstinget i Stockholm inte vill betala för läkemedel vid behandlingar utomlands, "det är ju så många som blir gravida!" Ja du... inte tillräckligt många antar jag....
Slutade hur som helst med ett gäng recept, utfärdade med förmån! Heja min läkare!
Allt såg bara fint ut på UL, kollade inte blåsor (han tar på buken så svåra att se troligtvis när de är så små) men äggstockar, livmoder och slemhinna såg "sååååå bra ut". Mer än så kan man väl inte önska på detta stadium. All good to go alltså.
Hoppas din ork och lust osv återvänder iaf ganska snart! Du måste inte agera på något sätt just nu, så det så, bebisfabriken kan gott ta paus i ett par veckor utan bekymmer. Men, att tvinga sig själv att sluta googla, älta misslyckade IVF och vad som kunde gjorts annorlunda, det ser jag som rätt omöjligt... Det är ju det här med att hjärnan liksom bestämmer själv vad den vill tänka på... Men det är bara hur jag fungerar!