Jessy01 skrev 2017-01-28 09:13:33 följande:
Smurfen Tack för svar! Känner att inte tiden finns för att värdet ska gå ner av sig själv
så ska begära Pravidel på måndag. Hoppas ayt få det!
Jag började med Menoour den 29:e dec....den 6:e januari var jag på ul och då kom jag ihåg
att läkaren frågade om jag kände ngt och då vet jag att jag fav svaret njae visst känner lite
men bara ibland...ville ju gärna känna med och googlade massor på symtom. Iallefall nu i januari när hon kollade så hade de växt lite för fort så jag fick dra ner på menopuret och då kände jag bara lite. Jag hittade de
som en gång hade kännt en annan gång onget alls trots mkt blåsor. Finns massa trådar om det här. fast d har du säkert redan googlat på
Känns som att du gick så tidigt på ul...att de inte ftt
en chans ännu....hoppas hoppas håller tummar och tår för dig!
Jessy01 skrev 2017-01-28 09:21:46 följande:
En sak till Smurfen
Vill absolut inte lägga mig i men du kanske ska byta dr.
Tänkt på det där m Menopurdosen. Max är ju 425 IE, det är väl klart som sjutton
att d har betydelse! Sen vet jag ju inte om du har värden då
kanske det inte är bra men.....var bara tvungen att lägga mig i
Sen....får man inte så många ägg sv menopur som puregon MEN om jag förstått det rätt
av bättre kvalite och det behövs ju egentligen bara ett bra!
Kram!
Kan inte ta bort alla citeringar:)
Japp, prolaktin är känsligt för stress så det kan vara olika, så bra du fick rätsida på det.
Läkaren är lite chockad över det faktum att mina värden är bra, men ändå funkar det inte.
Mao så gick inte andra ul idag bra heller. Kunde lika gärna skitit i sprutor plus östrogen innan, då bara två ägg blivit stora, ett på 16mm, ett på 13mm. Så brukar det ju vara vid vanlig cykel också...så behandlingen är avbruten. Hoppas då Menopur har gjort det till ett bra ägg, så vi har chans på naturlig väg nu då.
Ev kan vi prova annat läkemedel sa han, men tyvärr kanske att mina äggstockar inte reagerar då heller. Ändå är värdena bra som sagt. Så just nu vet vi inte vad vi ska göra. Vill ju gärna få ett riktigt ivf försök åtminstone innan äd eller lägga ner bebisverkstaden helt. Kanske byta till närmare klinik, så kostnader blir mindre...
Iaf så är jag helt matt nu. Så snopet, är nog en av få som inte reagerar alls:(