• Maran73
    smurfen 11 skrev 2017-08-24 16:21:06 följande:

Jo vem vet! De har alla gått på KTH, så känner du nån där så...

Du är inte nere i Göteborg på toto EM?

Ingen aning varför det blir dubbelt!

Näää inte vad jag vet... KTH.. hmmm. Eller joaaaeee? Minns inte!

Nej, men följer det (hoppningen) från soffan! Glad att jag har semester fortfarande.
  • Maran73

Hallå brudar! Läget? Tänkte mest "vinka" lite, ligger i sängen och suger ut det aaaaallra sista ur semestern, jobb igen på onsdag.

Går på visningar av lgh, var på en igår som vi blev sugna på och tänker buda på, och en till ikväll. Har "förhandsvisning" av vår på onsdag, sen den riktiga söndag och måndag. Så det är fullt upp m det. Kikar lite på barnvagnar också...

Mer ego: gasig, hemorrojder (skitkul! not...) och har redan börjat göra den något "vältrande" manöver som gravida gör när de ska resa sig ur sängen (magen är liksom i vägen). Men, utöver mag-tarm problem mår jag fint! Och bollen också tror jag, full fart därinne.

Det börjar närma sig för spännande ruvningar i gänget, sååå kul att få följa! <3

• Maran73
    Sjuttiosjuan skrev 2017-08-28 10:55:37 följande:

Kul med flytt men mindre roligt med hemorrojder, haha:) Aja, jag tror vi som kämpat lite extra kan stå ut med lite mer skit!

Sambon är på G och fixar visum nu för sin spermieresa så hoppas det går bra:)

Hur spännande var det inte igår när Peder skulle hoppa sista rundan? Höll fan på att skita på mig:) EM GUUUULD!!!

Ha ha, "mer skit" var lämpligt uttryck! Just m tanke på var besväret är lokaliserat, hi hi. Det är inte så farligt, aldrig haft sådana förut men har lindriga besvär och det finns bra läkemedel att tillgå. Det försvinner ju om ca 4 månader! Och är absolut värt det.

Ja guuud vad spännande det var!!!!!!! Var på visning precis innan (så missade Henrik tyvärr), fick KASTA mig ut ur bilen f att hinna upp till första rundan, typ "TA MED MINA GREJER UPP, JAG HOPPAR UT HÄR MITT I GATAN!" Iaf, de var såååå duktiga! Ser nu fram emot Stockholm Horse show, ska du gå??

Apropå hästar så är världen (iaf Stockholm) sååå liten, visar sig att min "fransstylist" (gör ögonfransförlängning, hatar mascara..) och jag varit medryttare på samma häst! Brukar alltid somna när jag ligger på hennes bord, men nu har vi tusen saker att prata om, knäppa hästägare t ex. Inser förstås att det finns massor av knäppa medryttare också. Och, första lektionen f hösten förra veckan, var orolig att jag inte skulle orka (är såååå flåsig!) men det fick bra! Kan nog hänga med en-två månader till iaf.

Nog om det. Var inte spermieresan idag??
  • Maran73
    Sjuttiosjuan skrev 2017-08-28 13:57:45 följande:

Nä, spermieresan är nästnästa helg:)

Gör också fransar och sover alltid, men om min franstjej kunde nåt om det skulle jag hellre prata om hästar haha:) Va bara en kortis förra året, tycker Friends ligger på helt fel sida om stan hehe.. Kul att du kan rida fortfarande, hoppas jag kan göra det ett bra tag till! Livrädd för att dom ska säga på kliniken att jag inte borde det.

Ja, helt fel sida, haha. Men ska bli kul ändå trots att det är i AIK-land.

Hmmm det är så olika mellan kliniker, men skulle tro att du avråds fr ridning minst under ruvning och ev så länge som till första VUL (v 8 ca) om det blir plus. Var vad de sa till mig. Själv på väg t pållarna nu.
  • Maran73

Whohooooo, köpekontrakt på större lägenhet påskrivet!! SÅ skönt att inte ha det hängande över sig. Skulle ju vara aningen jobbigt att sälja vår nuvarande (visning i helgen) och sedan inte hitta ngn ny...

Supernöjda, modern 4:a på Kungsholmen, 104 kvm, fin gård med lekplats och förskola i kvarteret. Jippie!

• Maran73
    Sjuttiosjuan skrev 2017-09-01 06:39:14 följande:

Men det låter ju toppen!!! Grattis:)

Lycka till med visningen!

Tackar!
  • Maran73

Hallå brudar! Ligger i sängen och mornar mig, funderar på hur det går för Furry, om de hämtat sig och funderar på att ge sig in i leken på nytt, eller om de bestämt sig f att vars nöjda som det är... Ngn som hört el sett ngt?

• Maran73

Hallå alla! Känns som att "vår" tråd börjar tappa en hel del fart... Är nog för att vi alla (?) gått över till ÄD och mest hänger i de grupperna. Grattis till ruvarstatus 77! Hur känns det?? När är testdag och var det 3 el 5 dagars? Snart är du säkert också ruvare Smurfen, och Undrande, sen hänger vi i gravidtråden tillsammans, yeeeey!!! (Positive thinking) Ha en bra dag!

• Maran73
    UndrandeSökare skrev 2017-09-27 09:00:46 följande:

Är det nån som vet hur det gått för Pyret? Hon borde väl fått sitt barn nu?

Nope, undrar också, hon liksom försvann..
Svar på tråden ivf / äd 2016/ 2017?