Jessy01 skrev 2017-12-17 15:11:03 följande:
Hej Maran!
Idag har jag fått en liten blasto insatt...såg fint ut men man vet ju aldrig. Den klarade
iallafall upptiningen puuuhhhh. Så nu ruvare igen!! Ska försöka ha en bra jul och inte tjuvtesta :)
Hur levde du efter insättning? Hur mkt progesteron tog du?
Nu är det snart din tur!!!
Förresten någon som hört nåt från Furry?
Kramar
Ååååh vad spännande!!! Och det är ju ett gott tecken tänker jag, att den iaf klarade upptining! Bara att hålla tummar och tår nu då, när är testdag?? Tääänk om det blir plus!!!
Jag tog samma dos progesteron som Undrande, vi går/gick ju på samma klinik.
Fick ett gäng förhållningsorder, följde en del men inte andra.. Försökte ta det lugnt, vilket gick bra då det var påskledigt just då och vi åkte till sommarstugan mitt i Smålands skogar..
Tränade inte, lite små promenader bara, men utöver det ungefär som vanligt! Smakade några små klunkar öl men i princip ingen alkohol. Ett par-tre muggar kaffe per dag. Hade det varit jobb-period hade jag nog jobbat precis som vanligt, en del vill hålla sig undan folksamlingar/t-bana etc men näää... Men, det där är så olika o förstås helt upp till var och en.
Ja herreguuud, vad nära det är nu! 10 dagar till BF.. De kommer sätta igång mig runt 27 dec pga diabetesen, om inget hänt innan dess. Tid ska bokas på fredag är det meningen. Läskigt, spännande, fantastiskt och en massa annat! Ska iaf bli skönt att få tillbaka sin vanliga kropp igen, även om man blir som överkörd av tåget så kan man ju iaf ligga på rygg och sådana saker igen, tarmarna får bättre plats osv.
Tyvärr inte hört ngt från Furry, antingen har de gett upp eller så vill de ta det lite mer lugnt och privat med bebisfabriken, blir ju lätt lite.. fixerat när man hänger mkt på FL och liknande grupper (iaf har det varit så för mig). Hoppas iaf att de mår bra!!!